20 / 05 / 2024

Ün&Kay'ın üretim hedefi yıllık 500 bin metrekare!

Ün&Kay'ın üretim hedefi yıllık 500 bin metrekare!

Yapı sektörüne yönelik asma tavan, bölme duvar ve çatı kaplama uygulamalarıyla sonsuz ve sorunsuz çözümler sunma odaklı hizmet veren Ün&Kay Asma tavan, üretim kapasitesini artırarak, 200 bin metrekareden 500 bin metrekare/yıla ulaşmayı hedefliyor



Yapı sektöründeki birikimlerini daha geniş kitlelere ulaştırabilmek adına geçtiğimiz yıl devreye aldıkları şirketleriyle, geniş bir ürün yelpazesiyle birçok farklı sektöre hitap ettiklerini dile getiren Ün&Kay Asmatavan ve Menfez Sistemleri'nin Sahibi Ali Bekir Kaya, 'İç ve dış mimari dekorasyon alanlarında kaliteli malzeme ve işçilikle, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet veriyoruz. şžirketimizi tamamen öz kaynaklarla kurduk. Pazara sunduğumuz ürün çeşitliliğiyle fark yarattık' dedi. Kaya, 'Alüminyum menfez, panel 85, alüminyum asma tavan, 60x60 metal asma tavan, lamel asma tavan sistemleri, çan kaplama sistemleri, havalandırma menfez sistemleri ve taşyünü asma tavan imalat ve montaj faaliyederini sürdürüyoruz. Kendi imalatımızın yanı sıra Assan, Tezcan, Teknik Alüminyum markalarının ürünlerini de pazara sunuyoruz' şeklinde konuştu.

Üretim kapasitelerini artırma yönünde çalıştıklarını ileten Ali Bekir Kaya, şu an tüm ürün gruplarında yılda yaklaşık 200 bin metrekare üretim kapasiteleri bulunduğunu ifade ederek, 'Hedefimiz yılda 500 bin metrekare üretim. Uygulamada gelişmiş yardımcı ekipmanlar kullanarak, eksiksiz ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştirmeye özen gösteriyoruz. Gizli taşıyıcı, sarkmalı, oturmalı sistemler, taş yünü Merkür 15 mm, panel 85 + baskı çıtalı düz ve delikli asma tavan, lamel 285, ekonomik ve yüzeysel menfez, trapez ve izolasyonlu çatı kaplama sistemleri gibi oldukça geniş bir yelpazede kullanıcıya hizmet sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde de yeni ürün gruplanyla faaliyet alanımızı geliştirmeyi planlıyoruz' diye konuştu.

Türkiye'nin hemen her bölgesine satış gerçekleştiriyor

Türkiye'nin hemen her bölgesine uygulamalı olarak satış gerçekleştirebildiklerine işaret eden Kaya,  Adana  ve çevresinin yanı sıra Düzce, Uşak, Van, İstanbul,  Ankara  gibi birçok şehirde de etkin olduklarını bildirdi. 2013 ya da 2014 yılında ihracat hedeflediklerini aktaran Kaya, henüz yeni bir firma olmaları nedeniyle sektörde sağlam adımlarla ilerlemeyi tercih ettiklerini ifade etti. Ali Bekir Kaya, 'Daha geniş kitlelere gelişmiş teknoloji yardımıyla ulaşmak, daha fazla kişiye istihdam sağlayabilmek en önemli hedeflerimiz arasında yer alıyor' dedi.

Didem Akın Akçay / DÜNYA


Geri Dön