Ürgüp TOKİ Konutları site yönetimi oluşturuldu!
TOKİ iştiraklarından Emlak Yönetim Hizmetleri A.Ş. Bölge Müdürü Ömer Sinan Karaöz TOKİ tarafından yapımı özenle tamamlanan bir yaşam alanının daha teslim işlemlerine başladıkları için mutlu olduğunu etti
TOKİ iştiraklarından Emlak Yönetim Hizmetleri A.Ş. Bölge Müdürü Ömer Sinan Karaöz Ürgüp'te yapılan konutların tüm hak sahiplerine hayırlı olması temennisinde bulunarak, TOKİ tarafından yapımı özenle tamamlanan bir yaşam alanının daha teslim işlemlerine başladıkları için mutlu olduğunu ifade ederek, sitenin yapımında emeği geçen herkese teşekkür ettiğini belirtti.
1 Eylül 2015 tarihi itibarıyla KDV ve Avans bedellerinin yatırılmaya başlanarak 2 Eylülde ilk anahtarların verileceğini ifade eden Ömer Sinan Karaöz, "KDV ve Avans bedellerini ilgili banka şubelerine yatıran hak sahibi, yüklenici firmadan alacağı daire teslim tutanağı ve anahtarları ile konutunu kontrol edecek herhangi bir eksik / hatalı mal ya da hizmet bulması durumunda tutanağa işleyerek AKAY inşaat yetkililerine anahtarının bir tanesiyle birlikte teslim edecek, firma bir program dahilinde eksik veya noksan durumu çözerek hak sahibine teslim edecek." dedi.
Daire içlerinin kanun gereğince hak sahibinin, daire dışı ortak kullanım alanlarının bakım kontrol ve her türlü hizmetlerinin site yönetim ekibi tarafından yapılacağını ifade eden Bölge Müdürü Karaöz, 33.000 M2 alana kurulu peyzaj alanının sulama, bakım, onarım, tadilat ve tamirat işlerinin tamamı site yönetimi tarafından yapılacağını kaydetti.
KDV ile birlikte yatırılacak avans bedellerine de açıklık getiren Karaöz, "Ortak gider aidat ve avans işletme projesi kapsamında belirlenmiş olan aidat ve avans bedellerine ilişkin tutarlar belirlenmiştir. Buna göre B1 tipi 2+1 bloklar için aylık aidat bedeli 62,00 TL, yatırılacak avans bedeli de 879,00 TL olarak belirlenmiştir. C1 tipi 3+1 konutlar için bu tutar, 74 TL aylık aidat bedeli, 1.029,00 TL avans bedeli olarak belirlenmiştir. dedi.
Bu kapsamda Aidat ve Avanslarla ilgili olarak Kat Mülkiyeti Kanununun 20. Maddesi gereğince hak sahiplerinin ilgili bedelleri ödemekle yükümlü olduğunun altını çizen Karaöz, son ödeme tarihi geciken günler için aylık %5 gecikme tazminatı uygulanacağını söyledi.
Avanslarla ilgili ayrıntılı bilgiye ve banka hesap numaralarına aşağıdaki belgeden ulaşabilirsiniz. Emlak Yönetim Hizmetleri A.Ş. Yönetim ofisi 1 Müdür, 1 Muhasebe görevlisi, 1 teknik personel, 6 blok görevlisi ile B1-2 Nolu blokta hizmet vermeye başladı.
Karaöz son olarak işlemlerini tamamlayarak taşınacak site sakinlerinin eşya taşıma esnasında eşyalardan arta kalan atık malzemeleri geri dönüşüme göndermek üzere site yönetim görevlilerine teslim etmeleri ricasında bulundu.
Ürgüp Belediyesi