GYO

Vakıf GYO, Akis Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebecilik ile çalışacak!

Vakıf GYO bağımsız denetim firması olarak Akis Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik ile birlikte çalışma kararı aldı

Vakıf GYO bağımsız denetim firması olarak Akis Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik ile birlikte çalışma kararı aldı.  Buna ek olarak şirket tarafından yönetim kurulu bağımsız üye adaylar Hakan TAŞÇI ve Levent KARADAYI gösterildi. Yapılan açıklamalar şöyle:

Şirketimizin  05.03.2012 tarihli Yönetim Kurulu toplantısında;
Yapılacak ilk Genel Kurul'un onayına sunulmak üzere, 2012 yılı bağımsız denetim hizmetinin Akis Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik A.Ş.'ye yaptırılması için Şirket Genel Müdürlüğü'nün yetkili kılınmasına  karar verilmiştir.
 

Yönetim Kurulu Bağımsız Üye Adayları Açıklaması 

Sermaye Piyasası Kurulu'nun Seri IV, No:56 Tebliği uyarınca Aday Gösterme Komitesi tarafından Yönetim Kurulu'na sunulan ve Yönetim Kurulu tarafından onaylanan Yönetim Kurulu Bağımsız Üye Adaylarımız Hakan TAŞÇI ve Levent KARADAYI'dır.

 Genel Kurul Toplantısı 28.03.2012 tarihinde

Saati : 11:00
Adresi : Şirket Genel Müdürlüğü; Halaskargazi Caddesi Yasan İş Merkezi No:243 Kat:6 Osmanbey,Şişli-İstanbul

GÜNDEM:
1. Açılış ve Başkanlık Divanı'nın teşkili,

2. Genel Kurul Toplantı Tutanağı'nın imzası için Başkan ve Oy Toplayıcılara yetki verilmesi,

3. 2011 yılı faaliyet ve hesapları hakkında Yönetim Kurulu, Denetçiler ve Bağımsız Dış Denetim Raporlarının okunması ve müzakeresi,

4. Bağımsız denetimden geçmiş 2011 yılı Bilanço ve Kar/Zarar hesaplarının okunması, müzakeresi ve onaylanması,

5. 2011 yılı faaliyetleri ile ilgili olarak Yönetim Kurulu Üyelerinin ibra edilmesi,

6. 2011 yılı faaliyetleri ile ilgili olarak Denetçilerin ibra edilmesi,

7. 2011 yılı dönem karının dağıtımı ile ilgili Yönetim Kurulu teklifinin Genel Kurulun onayına sunulması,

8. Şirketimizin 2012 ve izleyen yıllara ilişkin kar dağıtım politikalarının Genel Kurul'un bilgisine sunulması,

9. Yıl içinde boşalan Yönetim Kurulu Üyeliklerine yapılan atamaların Genel Kurulun onayına sunulması,

10. Yıl içinde boşalan Denetim Kurulu Üyeliğine yapılan atamanın Genel Kurulun onayına sunulması,

11. Yönetim Kurulu Üyelerinin seçimi, Bağımsız Yönetim Kurulu Üyelerinin atanmasının Genel Kurul'un onayına sunulması,

12. Denetim Kurulu Üyelerinin seçimi,

13. Yönetim Kurulu Üyeleri ile Denetçilerin aylık ücretlerinin karara bağlanması,

14. Sermaye Piyasası Kurulu'nun ilgili yönetmeliği uyarınca Bağımsız Dış Denetim Firmasının seçiminin onaylanması,

15. Şirketimizce, İstanbul İli, Fatih İlçesi, Kirmasti Mahallesi, Macar Kardeşler Caddesi, 247 pafta, 2123 ada, 9 parseldeki Halen Vakıfbank Fatih Şube hizmet binası olarak kullanılan binanın satın alınmasının, Vakıf Finansal Kiralama A.Ş. ile 60 ay vadeli finansal kiralama işlemi ile gerçekleştirilmesi hakkında Genel Kurul'un bilgilendirilmesi,

16. Şirketimizce T.C. Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğü'ne 65.250.000+KDV TL bedel ile satışı gerçekleştirilen 19 adet gayrimenkulün satışı hakkında Genel Kurul'un bilgilendirilmesi,

17. Şirketimizce Ankara, Etimesgut, Erler Mahallesi, 48121 ada, 2 parselde bulunan 18.228 m2'lik arsanın T.C. Başbakanlık TOKİ Başkanlığı'na 14.800.000TL+KDV bedel ile satışı hakkında Genel Kurul'un bilgilendirilmesi,

18. Şirketimizce satın alınan, İstanbul Ataşehir Finans Merkezi olarak ayrılan bölgede, TOKİ tarafından imar planı hazırlanmış Ataşehir Toplu Konut Alanı Ticaret Alanı Revizyon İmar Planı sınırları dahilindeki, mülkiyeti TOKİ'ye ait, 3323 ada, 6 parselden oluşan toplam 32.004,94 m  alanlı arsanın alım-satım masrafları taraflara ait olmak kaydıyla toplam 120.020.438 TL bedel ile satın alınması hakkında Genel Kurul'un bilgilendirilmesi,

19. Şirketimizce satın alınan, 18. maddede detayları verilen ilgili arsa üzerinde yapılacak binanın T.Vakıflar Bankası TAO'ya, projenin tamamlanmasını müteakip uzun vadeli kiralanması hakkında Genel Kurul'un bilgilendirilmesi,

20. Şirketimizce Ankara İli, Çankaya İlçesinde, tapunun; 2532 ada, 61 parselinde kayıtlı binanın 1 no.lu bağımsız bölümü olan işyerinin D&P Parfümüm İth. İhr. San. ve Tic. Ltd. Şti. firmasına 3.151.000,TL+KDV bedel ile satışı hakkında Genel Kurul'un bilgilendirilmesi,

21. 31 Ocak 2012 tarihinde 29.521.934,20 TL maliyetli 31.045.002,00 TL nominal Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O.'nun banka bonosu alımına ilişkin Genel Kurul'un bilgilendirilmesi,

22. 2011 Yılı içerisinde gerçekleştirilen %354,5455 oranında, 78.000.000 TL tutarında, tamamı bedelli sermaye artışının Genel Kurul'un onayına sunulması,

23. Kurumsal Yönetim İlkelerinin Belirlenmesi ve Uygulanmasına İlişkin Seri: IV, No: 56 Tebliğ kapsamında, ilgili tebliğin 1.3.7, 1.3.8 ve 4.6.2 maddeleri çerçevesinde Genel Kurulun bilgilendirilmesi,

24. Kayıtlı Sermaye Tavanının yükseltilmesi ile ilgili olarak Esas Sözleşmenin 7. maddesinin değişikliğinin Genel Kurul'un onayına sunulması,

25. Esas sözleşmenin, Madde 10; Yönetim Kurulu ve Görev Süresi, Madde 12; Yönetim Kurulu Toplantıları, , Madde 24; İlanlar bölümlerinde yapılan değişikliklerin Genel Kurul'un onayına sunulması,

26. Dilek ve temenniler,

27. Kapanış.
 

Şirketimiz Olağan Genel Kurul Toplantısı, Türk Ticaret Kanunu'nun 364. ve 369. maddesi ile Şirket Esas Sözleşmesi'nin 19. ve 20. maddesi gereğince 28 MART 2012 Çarşamba Günü Saat: 11.00'da Şirketimizin Halaskargazi Caddesi Yasan İş Merkezi No: 243 Kat:6 Osmanbey Şişli/İSTANBUL adresindeki Şirket Genel Müdürlüğü'nde yapılacaktır.
 

Vakıf GYO kar payı dağıtımına ilişkin yönetim kurulu kararı

Şirketimizin 05.03.2012 tarihli Yönetim Kurulu toplantısında;
Sermaye Piyasası Kurulu'nun Seri XI, No:29 sayılı "Sermaye Piyasasında Muhasebe Standartları Hakkında Tebliğ" esaslarına göre hazırlanan 31 Aralık 2011 tarihli Şirketimiz Mali Tablolarında net dönem karı 25.790.717,00,-TL; Vergi Usul Kanunu'na göre tutulan yasal kayıtlarında ise 26.049.989,18 TL'dir.

Sermaye Piyasası Kurulu mevzuatına ve şirket kar dağıtım politikasına uygun olarak hazırlanan ve şirket ana sözleşmesi gereği, 2011 yılı Birinci Tertip Yasal Yedek tutarı olan 1.302.499,46 TL'nin ayrılmasından sonra net dağıtılabilir kar tutarı 24.030.430,27 TL'dir. Vergi Usul Kanunu'na göre tutulan yasal kayıtlar çerçevesinde hesaplanan net dağıtılabilir kar tutarı ise 24.747.489,72 TL'dir.

Buna göre; Şirketimizin 2011 yılı kar dağıtımı ile ilgili olarak;
Sermaye Piyasası mevzuatı, şirket kar dağıtım politikası ve şirket ana sözleşmesi gereği, kardan yapılacak dağıtım oranı tespitinde ödenmiş sermaye tutarında yapılması planlanan artış tutarı dikkate alınarak ödenmiş sermayenin %5 i oranına tekabül eden safi karın 5.000.000,00 TL'lik kısmının bedelsiz hisse senedi olarak dağıtılmasına, kalan tutarın olağanüstü yedekler hesabına alınmasına ve bu  hususların Genel Kurul'un onayına sunulmasına oy birliği ile karar verilmiştir.

Hüseyin Belibağlı/emlakkulisi.com