Vestel Asist markası ile ortak dil oluşturdu!
Vestel, sayısı 1250’ ye ulaşan mağazalarına danışmanlık yapmak için ‘ Asist ’ markasıyla hizmet vermeye başladı. 60 kişilik ekip mağazalarda ortak dil konuşulmasının önünü açıyor.
Vestel Asist’in 2005 yılının mart ayında 5 kişilik bir ekiple kurulduğunu söyleyen Vestel Mağazalar Grup Müdürü Utku Özdel, “Vestel Asist, Türkiye’de sektöründe, herhangi bir satış hedefi olmadan, bayilere sadece danışmanlık hizmeti veren bir ekip” dedi.
Asist’in Vestel’in ilk hizmet markası olduğunu vurgulayan Özdel, “Teknolojideki hızı, hizmette de yakalamayı amaçlıyoruz. Mutlu iş ortakları ve mutlu tüketiciler için hayata geçirdiğimiz bir proje bu” diye konuştu.
Hizmet standartları
Son altı ayda Vestel Asist ekibinde çalışan sayısının 60 kişiye ulaştığını kaydeden Özdel, şu bilgileri verdi: “Ekip, Edirne’den Hakkâri’ye kadar uzanan çok geniş bir coğrafyada bulunan 1.250 mağazaya hizmet vererek, hepsinin aynı görsel ve hizmet standartlarına getirmek için çalışıyor. Vestel Asist eğitim programları, uygulanan sistem ve ekip üyeleri kalite temelli sertifikalandırıldı.”
Yeni kimlik
Özdel, “Marka, Vestel Asist’in başarılı uygulamaları ile perakende de hızlı bir gelişme kaydetti. Bu hizmetin verilmeye başlandığı dönemde, yüzde 70’erde olan müşteri memnuniyeti bugün, 95’leri aşan bir oranı yakaladı” dedi.
Vestel’in kurumsal kimlik çalışmaları kapsamında yeni logo ile tabela değişimi yapıldığını da belirten Özel, “Değişim 3 ay sürdü ve bu ay sonuna kadar tamamlanacak. Tüm bu değişim çalışmaları için 30 milyon dolar bütçe ayrıldı” diye konuştu.
‘4 bin çalışan var’
Vestel mağazalarında yaklaşık 4 bin kişinin çalıştığını ifade eden Utku Özdel, şu bilgileri verdi: “Vestel Asist ekibi, bayilere sistem, ürün ve satış eğitimi gibi konularda destek veriyor. Şu an online eğitim, takip ve raporlama sistemlerinde çalışan ekip, bayilerle de gerektiğinde online modül üzerinden irtibata geçiyor.”
‘Farklı söylem yok’
Vestel Asist ekibinin özellikle görsel düzenleme konusunda destek verdiğini söyleyen Vestel Ticari Operasyonlar Müdürü Sağnak Binzet ise, “Asist, tüm mağazaların aynı görsel formata dönüşmesini sağlıyor” dedi.
Vestel Asist’in, satış kanalıyla tüketiciye dokunduğunu anlatan Binzet, “Mağazalarda ortak dil konuşulmasını ve ortak görsellikle marka görsel hafızasının kuvvetlendirilmesini sağlıyor. Tüketiciler farklı söylemlerle karşılaşmıyor” diye konuştu.
ÇOCUK BAYRAMI
Şenlik düzenleyecek
ArenaPark, çocukların 23 Nisan coşkusuna ortak oluyor. Küçükçekmece Atakent’te bulunan ArenaPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nde 23 Nisan Çarşamba günü ‘Çocuk Şenliği’ düzenleniyor. ArenaPark’ın 23 Nisan Çocuk Şenliği saat 12.00’da başlayıp akşam 19.00’a kadar devam ediyor.
Sünger Bob Vialand’de
Vialand Tema Park, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı coşkusuna da ev sahipliği yapacak. Vialand Tema Park’ın girişinden itibaren Kaptan Gaga, Kaşif Dora ve Sünger Bob maskotları da park içinde gezerek çocukları çizgi film dünyasına yolculuğa çıkaracak.
23 kişiye hediye
23 Nisan coşkusunu tüm ziyaretçilerine yaşatmak isteyen Kayseri Park, 21 - 27 Nisan tarihleri arasında bir kampanya düzenledi. Kampanya kapsamında alışveriş yaparak, Renk Kart’ında en çok puan biriktiren ilk 23 kişi hediyelerin sahibi olacak.
Macera küpü
Konya Kentplaza AVM’de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı haftası, özel bir etkinliğe sahne olacak. 19 - 23 Nisan tarihleri arasında Kentplaza’da yapılacak olan ‘Macera Küpü’ etkinliğine, tüm çocuklar ücretsiz olarak katılabilecek.
Kostüm Yarışması
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, İstanbul Optimum Outlet’te bu yıl şenlik havasında kutlanacak. 23 Nisan günü, etkinlikler buz pistinde düzenlenecek olan ‘Buz Pisti Kostüm Yarışması’ ile başlayacak. Çocuklar yarışmaya kendi kostümleri ile katılacak.
Wal-Mart’ı Türkİye’de görmezsem şaşırırım
Yerel Zincirler Buluşuyor 2014 Konferansı ve Fuarı kapsamında Türkiye’ye gelen Wal-Mart Etkisi kitabının yazarı Charles Fishman, konferansta perakendecilere Wal-Mart’ın başarısının sırlarını anlattı. Fishman, “Wal-Mart’ın Türkiye’ye gelip gelmeyeceği çok sık sorulan bir soru. Beş yılda Wal-Mart’ı Türkiye’de görmezsem şaşırırım” dedi.
Wal-Mart’ın kurucusu Sam Walton’un küçük bir bakkal dükkânını dokuz yılda büyük mağazalar zinciri haline getirdiğini söyleyen Fishman, Wal-Mart’ın bulunduğu ülkelerde her kişinin hayatına dokunduğunu belirtti.
Milliyet