Perakende

VIALAND Alışveriş Merkezi 26 Mayıs'ta açılıyor!

VIALAND Alışveriş Merkezi, 26 Mayıs 2013, Pazar günü kapılarını yıllık 30 milyon ziyaretçi ağırlama hedefiyle açıyor...


Birbirinden seçkin ünlü markaları bünyesinde toplayan ve 7’den 70’e herkesin kaliteli zaman geçirip alışveriş yapabileceği en eğlenceli adres olmayı hedefleyen VIALAND için geri sayım başladı. Alışveriş caddeleri şeklinde tasarlanan alışveriş merkezini, temalı park, gösteri merkezi ve rekreasyon alanıyla bir arada sunan konseptiyle dünyada da bir ilk olan VIALAND’in yapımı 24 ayda tamamlandı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin desteğiyle Gürsoy Grup & Via Properties ortak girişimiyle DOME Mimarlık tarafından tasarlanan, JLL’in (Jones Lang La Salle) kiralama ve danışmanlık hizmetlerini yürüttüğü projenin inşaatına 2011 Eylül ayında başlandı. 


VIALAND’in farklılıklarıyla adından söz ettireceğini belirten Via Properties & Gürsoy Gup Ortaklığı Yönetim Kurulu Üyesi Döşkaya“Yılda 30 milyon yerli ve yabancı ziyaretçi hedefleyen Cumhuriyet tarihinin en büyük perakende yatırımı olan VIALAND’in alışveriş caddelerini, yüzde 90 doluluk oranıyla açıyoruz. Yaklaşık 100 futbol sahası büyüklüğündeki 600 dönüm üzerine kurulan VIALAND’in 110 bin m2 kiralanabilir alanında alışveriş caddeleri üzerinde 109 farklı cephe, 250 mağaza yer alıyor. 8 bin araçlık otoparkı bulunan VIALAND; 10 bin kişilik açık hava gösteri merkezini, Türkiye’nin ilk temalı parkını ve gölet, yeşil alan ve yürüyüş yollarını içeren 100 dönümlük bir de rekreasyon alanını ziyaretçilerine sunuyor” dedi.


VIALAND Alışveriş Merkezi marka karmasını oluştururken temalı park ile birleşmesinin yaratacağı sinerjiyi dikkate aldıklarını vurgulayan Döşkaya,  “Bu doğrultuda çocuklar için burayı çekim merkezi haline getirmek için birçok marka ekledik.  Aileler burayı çocuklarıyla birlikte ziyaret edecekleri için marka yelpazemizi geniş tuttuk. Ulusal ve uluslararası pek çok markayı aynı çatı altında toplayan VIALAND’de; Armani Jeans, Tommy Hilfiger, Lacoste, Nautica, GAP, Aeropostale, H&M, Zara, Pull&Bear, Straparius, Bershka, Mango, Yargıcı, C&A, Dockers, Polo Garage, U.S. Polo, Mavi, LC Waikiki, Koton, De Facto, Camper, New Balance, Northface, Sportive, Adidas, Nike ve daha birçok marka yer alıyor. VIALAND’in geniş, ferah alışveriş caddeleri buraya özel konsept mağazalarıyla ziyaretçilerini ağırlayacak. Özdilek 4.600m2’lik ilk ‘Department Store’unu VIALAND’de açıyor. VIALAND’in sineması da Cinemaximum’a emanet. Cinemaximum VIALAND, son teknoloji ile donatılmış dijital ekranlı 11 salonu, I-MAX teknolojisi ve toplamda 1650 koltuk kapasitesi ile sinema keyfini doyumsuz hale getiriyor” dedi.



HEDEF: YILDA EN AZ 30 MİLYON ZİYARETÇİ

Döşkaya, “VIALAND’in Eyüp Belediyesi sınırları içerisinde bulunan 600.000 m²’lik arazisinin kuzeyinde TEM Otoyolu, güneyinde ise E5 Karayolu yer alıyor. Hiç şüphesiz bir AVM için vazgeçilmez olan ilk öncelik yer seçimi. İstanbul’un kalbi Eyüp’te yer alan VIALAND’in bu anlamda çok doğru ve önemli bir yer seçimine sahip olduğunu düşünüyoruz. Proje alanına 15 dakikalık mesafede toplam 2 milyonluk bir nüfus yaşıyor. Türkiye’nin ilk uluslararası ölçeklerdeki temalı parkını, gösteri merkezi ve alışveriş caddeleriyle bir arada sunan VIALAND, bu farklı konsepti nedeniyle sadece yakın çevresindeki ziyaretçiler için değil, Türkiye ve yurtdışından yerli ve yabancı turistler için de bir cazibe merkezi olacak. Bu nedenle VIALAND’in yıllık ziyaretçi sayısının 30 milyonu aşacağını öngörüyoruz” dedi.