Genel

Vialand Eylül ayında 3.2 milyon ziyaretçiyle rekor kırdı!

Bayram Öncesi alışverişler için birbirinden cazip kampanyalar sunan mağazaları ile Vialand Alışveriş Caddeleri ve “Tek Biletle Sınırsız Eğlence” sunan Vialand Tema Park, Eylül ayında 3,2 milyon ziyaretçi ağırlayarak Perakende alanında bir rekora imza attı

Bayram Öncesi alışverişler için birbirinden cazip kampanyalar sunan mağazaları ile Vialand Alışveriş Caddeleri ve “Tek Biletle Sınırsız Eğlence” sunan Vialand Tema Park, Eylül ayında 3,2 milyon ziyaretçi ağırlayarak Perakende alanında bir rekora imza attı. 2015 yılının en yüksek ziyaretçi sayısı olarak tanımlanan 3,2 milyon misafir, özellikle Bayram öncesi  yoğun alışveriş trafiği de oluşturdu. Ortadoğu ve Balkanlar ağırlık olmak üzere turistler de hem alışveriş hem de eğlence için Vialand’e akın etti.

 

Vialand, Eylül ayında 3,2 Milyon ziyaretçiye ev sahipliği yaparak Perakende alanında bir rekora imza attı. Bursa ilinin nüfusu kadar ziyaretçiyi ağırlayan Vialand, yerli ve yabancı misafirleriyle Eylül ayında alışverişin de merkezi oldu. Vialand’e İstanbul’lular akın ederken, İstanbul dışından gelenlerin de ilgisi büyük oldu. Eylül ayı süresince  Ortadoğu ve Balkan  ülkelerinden gelen turistler de alışveriş için Vialand Alışveriş Caddelerini tercih etti. Yabancı misafirler, alışverişle eğlence keyfini bir arada yaşatan Vialand’e yoğun ilgi gösterdi. Vialand, Eylül ayı süresince yoğun yabancı misafir ağırladı.

 

Vialand Alışveriş Caddeleri ailesine yeni katılan ChillBox, Alaçatı Muhallebicisi, Pamidor, Watsons ve Sadık Yılmaz gibi mağazaları ile büyüyen Alışveriş Merkezi’n de 40 yıllık Züccaciye tarihi ile sektörün en iyi markaları arasında yer alan Porland’da  en büyük  mağazasıyla hizmet vermeye başladı. Vialand, tek biletle sınırsız eğlence sunan Tema Parkı, Bayram’da unutulmaz deneyimler yaşatırken, Vialand Alışveriş Caddeleri ile, bayram boyunca İstanbullular hem alışveriş hem de eğlence için Vialand’e akın etti.

 

VIALAND; 2014”YILINDA TÜRKİYE EKONOMİSİNE 240 MİLYON TL KATKI SAĞLARKEN, YENİ YATIRIMLARLA BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR..

 

Türkiye’nin En Genç Süper Markası ödülünün sahibi olan Vialand, Alışveriş Caddeleri, Tema Park, Vialand Palace Hotel ve Gösteri Merkezi ile yarattığı bütünleşik konsepti dünyada bir ilk olarak öne çıkıyor. “Entegre Perakende Dünyası” olarak tanımlanan Vialand, 2015 yılı sonuna kadar 25 milyonu  aşkın ziyaretçi ağırlamayı hedefliyor ve yeni yatırımlarla büyümeye devam ediyor.

 

Yılın ilk yarısında  “İstanbul’un Sırları” ünitesini ziyaretçileri ile buluşturan Vialand, Alışveriş Caddelerinde yaklaşık 8 Milyon TL yatırımla hizmete açtığı 2500 M² alan üzerine kurulu Wild Park ve 1 Milyon Tl yatırımla hayata geçirilen Adventureland ile Türkiye’nin 2015 yılında yatırımları hız kesmeyen markası oldu.

 

VIALAND PALACE Hotel Yabancı Misafirlerinden Yoğun Talep Görüyor. 

14.000 metrekarelik alanda, 101 odasıyla hizmet veren deluxe VIALAND PALACE Hotel, açıldığı 2014 Haziran ayından beri %80 üzerindeki doluluk oranı ile özellikle yabancı turistlerin en gözde otellerinden biri olmaya devam ediyor. Tema Park’ın hemen yanında bulunan otel, alışveriş ve eğlence alanlarına olan yakınlığı sayesinde misafirlerine konforlu ve keyifli bir şekilde şehir oteli olarak konaklama imkânı sunuyor.

 

www.vialand.com