Genel

Vimjo 25 bini aşkın ürün çeşidiyle mağaza açacak!

Vimjo Genel Müdürü Ahmet Hakan Özgür, kişisel bakım kategorisinde 25 bini aşkın  ürün çeşidiyle e-ticaret alanında faaliyet gösteren Vimjo"nun önümüzdeki yıl mağazalaşacağını söyledi

 Kişisel bakıma ˜e-ticaret"ten girdi, mağazaya geçiş yapıyor

Kişisel bakım kategorisinde 25 bini aşkın   ürün çeşidiyle e-ticaret alanında faaliyet gösteren Vimjo"nun önümüzdeki yıl mağazalaşacağını söyleyen Vimjo Genel Müdürü Ahmet Hakan Özgür, œBu yıl 15 milyon dolarlık yatırım yapacağız. Günlük 60 bin ziyaretçiye ulaştık. Üye sayımız 120 bin. Önümüzdeki yıl mağazalaşacağız. İstanbul"da üç, Anadolu"da 17 tane Vimjo mağazası açmayı hedefliyoruz dedi.

Vimjo olarak kişisel bakım kültürü yaratmaya başladıklarını belirten Özgür, œHedefimiz, sektörü yıllık 500 milyon dolarlık ciroya ulaştırmak. Kişisel bakımına özen gösterenlerin tercihi olan Vimjo"nun müdavimleri daha çok kadınlar diye konuştu.

Son yıllarda tüketici alışveriş alışkanlıklarında teknolojinin ve internet kullanımının arttığını ifade eden Özgür, œVimjo, 2010 Nisan ayında faaliyete geçerek tüketiciye kişisel bakım ihtiyaçlarını tek bir noktadan ve avantajlı fiyatlarla sunmaya başladı dedi.

Doğu ve Güneydoğu illerinde internetten yapılan alışverişte giderek gelişme gözlendiğini söyleyen Vimjo Genel Müdürü Ahmet Hakan Özgür, œBu bölgeden aldığımız siparişlerde her ay yüzde 10 oranında büyüme var. Potansiyel giderek artıyor diye konuştu.

25 bini aşkın   ürün çeşitleri var

Kişisel bakım kategorisinde 25 bini aşkın   ürün çeşidiyle e-ticaret alanında faaliyet gösteren Vimjo"nun önemli bir misyon üstlendiğini belirten Ahmet Hakan Özgür, œÜlke insanımıza kişisel bakım kavramını anlatma ve alışveriş alışkanlıklarında da yepyeni bir boyut kazandırma yolundayız. Bugün İstanbul"dan gördüğümüz ilginin yanı sıra özellikle Doğu ve Güneydoğu bölgelerinden çok sevindirici siparişler alıyoruz dedi.
Milliyet