Vodafone otellere müşteri bulacak!
Vodafone İş Ortağım'ın geliştirdiği Vodafone CRM uygulamasıyla turizmciler daha fazla müşteriye ulaşarak gelirlerini yüzde 28 artıracak. Vodafone İş Ortağım'ın geliştirdiği uygulama ile turizmciler, eposta ve toplu SMS'le yüzde 35 fazla müşteriye erişebil
Vodafone İş Ortağım'ın geliştirdiği Vodafone CRM uygulamasıyla turizmciler daha fazla müşteriye ulaşarak gelirlerini yüzde 28 artıracak. Yarma Hazırım Platformu ile KOBİ'lerin büyüme hedeflerine katkı sağlayacak çözümler geliştiren Vodafone, turizm sektöründe müşteri memnuniyeti çıtasını yükseltecek Vodafone CRM uygulamasını duyurdu. Vodafone İş Ortağım'ın geliştirdiği uygulama ile turizmciler, toplu eposta ve toplu SMS çözümüyle yüzde 35 daha fazla müşteriye erişebiliyor. Tek bir arayüzden tüm eldplerini aynı anda takip edebildiği şikayet yönetimi sistemiyle müşteri destek operasyonlarının verimliliğini artırıyor. Ayrıca müşteri sadakatinde yüzde 27 artış sağlıyor. Etkin satış kanalı ve müşteri yönetimi sayesinde de turizm gelirlerinde yüzde 28 oranında artış mümkün oluyor. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy turizm sektöründe müşteri memnuniyetinin çok önemli olduğuna dikkat çekerek, "Eskiden müşteriye 3 günde geri dönüş yapmak yeterli gelirken, bugün müşteri memnuniyeti için 3 saat içinde dönülmesi gerekiyor. Bu noktada şirketlerin imdadma müşteri ilişkileri yönetimi, yani CRM teknolojisi yetişiyor. Konuk mutluluğunun ana endeks olduğu turizm sektöründe müşteri memnuniyetinde çıtayı daha yukarı çekmek için çözümün anahtarı olan CRM, turizmcilerin işlerini daha da büyütmesine imkan tanıyor" dedi. Türkiye Otelciler Federasyonu Başkam Osman Ayık da federasyon olarak yatak kapasitesinin yüzde 80'ini temsil ettiklerini belirterek, Vodafone ile turizm kapasitesinin artırılmasını hedeflediklerini söyledi.
Türkiye Gazetesi