Otomobil

Volkswagen'de çanlar çalıyor: Kemer sıkma kararı alındı

İddiaya göre; Volkswagen CEO’su Thomas Schafer, yapılan bir toplantıda kemer sıkma kararı aldıklarını tüm yöneticilere ilan etti. İşte detaylar... Şirketin CEO'su Thomas Schafer, diğer yöneticilerle bir araya gelerek mali durumlarını değerlendirdi ve endişelerini dile getirdi

Otomotiv endüstrisindeki maliyet artışları, Volkswagen gibi büyük bir otomobil üreticisini de etkilemeye devam ediyor. Şirketin CEO'su Thomas Schafer, diğer yöneticilerle bir araya gelerek mali durumlarını değerlendirdi ve endişelerini dile getirdi. Toplantıda yapılan açıklamada, Volkswagen'in kötü finansal göstergeler karşısında kemer sıkma politikası uygulamak zorunda olduğu belirtildi.

Thomas Schafer, yapılan toplantıda "Çatı yanıyor" ifadesini kullanarak, şirketin mali durumunun zor bir döneme girdiğini açıkladı. Şirketin CFO'su Patrik Andreas Mayer ise binek araçlarda işlerin yolunda gitmediğini ve zorunlu adımların atılması gerektiğini belirtti.

Volkswagen'de çanlar çalıyor: Kemer sıkma politikası

Maliyet artışlarıyla mücadele etmek ve finansal dengeyi sağlamak için Volkswagen, 10 milyar euro tasarruf sağlama hedefi belirledi. Bu hedef, şirketin rekabetçi kalabilmek ve finansal dengesini koruyabilmek için gerekli önlemleri almayı amaçlıyor.

Tasarruf önlemleri

Tasarruf önlemleri çerçevesinde, üretim süreçlerinde verimliliğin artırılması, operasyonel maliyetlerin azaltılması ve tedarik zincirindeki optimizasyon gibi adımlar atılacak. Volkswagen, mevcut iş süreçlerini gözden geçirecek ve verimlilik açısından iyileştirmeler yapacak. Ayrıca, maliyetleri azaltmaya yönelik stratejik kararlar da alınacak.

Volkswagen'in kemer sıkma politikasıyla birlikte, bazı iş alanlarında iyileştirme çalışmaları yapılması ve operasyonel verimliliğin artırılması bekleniyor. Şirket, bu zorlu dönemde maliyet artışlarıyla başa çıkabilme ve rekabetçi konumunu koruyabilme amacıyla kararlılıkla hareket etmeyi planlıyor.

Maliyet artışlarının otomotiv endüstrisinde büyük bir zorluk oluşturduğu bir dönemde, Volkswagen gibi bir otomobil devinin bile kemer sıkma politikası uygulaması dikkat çekici bir durum olarak karşımıza çıkıyor. Şirket, maliyetleri kontrol altına almak için gerekli önlemleri alarak finansal dengeyi sağlamayı hedefliyor.

Toyota'dan 'yok artık' dedirten zam: Fiyatı bir gecede 398 bin 800 TL birden arttı

Bu liste çok konuşulur: Citroen fiyatını 1 milyon 70 bin 700 TL yaptı

2023 model Toyota RAV4 Hybrid Temmuz ayı fiyatları belli oldu! İşte 15 Temmuz 2023 fiyat listesi