Dekorasyon

Wone Lighting: Pazarlama aracı olarak aydınlatmayı kullanın!

Aydınlatmanın uzman ismi Wone Lighting aydınlatma ve marketing ile ilgili detaylı bir bilgiyi sizlerle paylaşıyor. Aydınlatmanın uzman ismi Wone Lighting marka kimliğinize katkıda bulunuyor. Marka Kimliğinizi AmbiScene ile oluşturmak...

Aydınlatmanın uzman ismi Wone Lighting aydınlatma ve marketing ile ilgili detaylı bir bilgiyi sizlerle paylaşıyor. Aydınlatmanın uzman ismi Wone Lighting marka kimliğinize katkıda bulunuyor.


Marka Kimliğinizi AmbiScene ile oluşturmak


AmbiScene sadece renkli ışık demek değildir. İletişim stratejilerinizi destekleyecek markanız ile birlikte yaşayan bir organizmadır. AmbiScene sayesinde markanız ve müşterileriniz arasında iletişim köprüsü kurabilir marka zihin şeması ile potansiyel kitlenize seslenebilirsiniz. 

Konuya açıklık getirmemizi isterseniz bir ışık duvarında renk değiştiren bir logo görüntülenerek, markanızın hafızalarda bir dantel inceliğinde yer almasını sağlayabilirsiniz. Zihinlere bu şekilde işlenen markanız ürün stratejilerinde farklılık yaratmak isteyen birçok markanın arasında fark yaratmak için kullanılacak en kusursuz yola sahip olacaktır.

Sunu ve Promosyon Oluşturmak

Markanız bünyesinde yer alan ürünlerinizi, mevsimlere ve renklere uygun şekilde değiştirerek, mümkün olan en iyi ışık altında sergileyin. Örneğin, ilkbahar koleksiyonlarınızı sergilemek için ciddi ve canlı, yaz alışverişi için sıcak ve yumuşak bir aydınlatma

 Promosyon amaçlı temalar ve etkinlikleriniz için bir sahne oluşturmak istiyorsanız aydınlatmadan yararlanın. Ön cephenizi animasyonlu bir alana dönüştürün veya mağazanızın vitrinine görüntü ve mesajlar yansıtın. AmbiScene ile yararlanacağız olanaklar sonsuzdur.

Aydınlatma İle Müşteri Motivasyonu

Aydınlatma ile, perakende konseptleriyle müşterilerin baskın satın alım motivasyonları arasında bağlantı kurabilir. AmbiScene ile mağazaları, insanların kendilerini markaya bağlı hissedecekleri bir iletişim alanına dönüştürebilirsiniz.

 Işık bir mağazayı, kafeye, galeriye veya kulübe dönüştürebilir. Müşterilerin hoşça vakit geçirebilecekleri, buluşabilecekleri veya mola verebilecekleri bir alan haline getirebilir. Markanın varoluş alanını, ürünün ötesinde bir yaşam tarzı haline getirir.