Teknoloji

Yapay zeka günden güne gelişiyor! Bilim insanları şimdi de bunu deniyor 

İnsanoğlu, on yıldır mevcut verileri analiz etmek için yapay zekayı (AI) kullandı. Şimdi bilim adamları bunu yeni bir seviyeye taşıyor -  Sanal platformlar içerisinde oyunlarda İçerik oluşturmayı Reklamcılığa çevirecek.Alibaba Cloud Kurumsal İşler Direktörü Luica Mak, "Önümüzdeki iki ila üç yıl içinde, üretken yapay zekanın uygulama ve hizmetlerinin daha kapsayıcı olacağını düşünüyoruz" dedi

Üretken yapay zeka adı verilen bu teknoloji, metin, görüntü, video veya ses gibi farklı veri türlerine dayalı olarak yeni ve orijinal içerik oluşturabilir.

Alibaba Cloud Kurumsal İşler Direktörü Luica Mak, "Önümüzdeki iki ila üç yıl içinde, üretken yapay zekanın uygulama ve hizmetlerinin daha kapsayıcı olacağını düşünüyoruz" dedi .

Generative AI, Alibaba Group'un araştırma enstitüsü DAMO Academy'nin önümüzdeki yıl için ortaya koyduğu en iyi 10 teknoloji trendinden biri. Bilim adamları bir raporda , teknolojilerin önümüzdeki yıllarda hayatımızı nasıl değiştireceğine dair içgörülerini paylaştılar.

Üretken yapay zekanın reklamcılık, grafik tasarım ve oyun alanlarında içerik küratörlerine nasıl fayda sağlayabileceği hakkında daha fazla bilgi almak için Mak ile konuştuk. Makine öğreniminin iklimimizi kurtarmaya nasıl yardımcı olabileceğini ve bulutta yerel bir yaklaşımın uygulamalarımızı ve verilerimizi nasıl koruyacağını da duymak için izleyin.


Yapay zeka nedir?

AI teknolojisi, insanlar gibi çalışacak ve düşünecek akıllı makinelerin inşasını vurgulayan bilgisayar biliminin dalıdır.  Facebook uygulaması ilk başta görüntü tanıma için yapay zekayı benimsedi. 

Diğer AI örneği, yapay sinir ağlarını kullanan konuşma tanımadır. Gerçek bire bir müşteri katılımı teoride kulağa hoş geliyor, ancak birçok pazarlamacı oraya nasıl ulaşılacağından emin değil. AI'ya girin. Akıllıca kullanıldığında yapay zeka, farklı bağlamlar ve kanallar genelinde müşteriler hakkında daha derin bir anlayış sağlar. 

AI, sinyalleri okuyabilir ve müşterinizin benzersiz niyetini (satın alma, yükseltme ve hatta iptal etme) harekete geçmeden önce hissedebilir. Gerçek zamanlı verilerle desteklenen yapay zeka, benzersiz, alakalı teklifleri otomatik olarak sunabilir veya müşteri hizmetleri temsilcilerini (CSR'ler) doğru zamanda doğru teklifi yapmaları için yönlendirebilir. Yüksek düzeyde denetime tabi sektörlerde yapay zeka, belirli müşterilere neden belirli teklifler sunduğunuzu göstermek ve bilinçsiz bir önyargının iş başında olmadığını kanıtlamak için paha biçilmez bir şeffaflık aracı olabilir.

Yapay zeka teknolojileri, teknoloji ve iş çevrelerinde yaygın olarak benimsenen hızla gelişmektedir. 
Birçok hükümet ve sektör, yapay zekanın geleceğin olduğunu görüyor; ancak etrafımıza bakıp günlük yaşam aktivitelerimizi kontrol edersek, yapay zeka geleceği sevmiyor; o şimdidir ve gelecek daha gelişmiş ve sofistike olacaktır.