Genel

Yapı Kredi, Avrupa'nın en iyi çağrı merkezi ödülü aldı!

Yapı Kredi CEOsu Faik Açıkalın Yapı Kredinin Hizmette Sınır Yoktur anlayışıyla, kurulduğu günden bu yana fark yaratan hizmetlere imza attığını ve bundan sonra da atmaya devam edeceğini söyledi

Yapı Kredi, bankacılığın 3 farklı dalında 3 büyük ödül birden alarak önemli bir başarıya imza attı.

Konu hakkında açıklama yapan Yapı Kredi CEOsu Faik Açıkalın Yapı Kredinin Hizmette Sınır Yoktur anlayışıyla, kurulduğu günden bu yana fark yaratan hizmetlere imza attığını ve bundan sonra da atmaya devam edeceğini söyledi. Açikalin, son yıllarda kazanılan onlarca ödülün Yapı Krediyi tartışmasız liderlik hedefine bir adım daha yaklaştırdığını belirtti.

Geçtiğimiz ay World Finance Dergisi Yapı Krediyi Türkiye'nin En İyi Bankası seçerken, Contact Center World ise Avrupanın En İyi Çağrı Merkezi kategorisinde Gümüş Madalya ile ödüllendirdi. Yapı Kredi, Altın Örümcek Web Ödüllerinde ise En İyi İnternet Bankacılığı ödülüne layık görüldü.

Ticari faaliyetler dışında da toplum için değer yaratmayı hedefleyen Yapı Kredi, Türkiyede bir ilk olarak başlattığı görme, işitme ve ortopedik engellilere yönelik bankacılık hizmetleri Engelsiz Bankacılık Programı ile de Nisan ayında "En İyi Kurumsal Sorumluluk Projesi ödülünü kazanmıştı.