Sektörel

Yenigün İnşaat, Gayrimenkul Zirvesi 2013’ün etkinlik sponsoru oldu!

Gayrimenkul sektörünün gündemini belirleyen en önemli platform olan ve "Zirve Burası" konsepti ile 10 Aralık'ta Four Seasons The Bosphorus Otel’de gerçekleştirilecek Gayrimenkul Zirvesi'nin 13'üncüsünde, Yenigün İnşaat rüzgârları esecek.



Dünyanın en büyük 250 uluslararası müteahhitlik firması arasında yer alan ve projeleriyle gayrimenkul geliştirmede sektörüne büyük destek veren Yenigün İnşaat, kuruluşunun 40’ıncı yılı nedeniyle Gayrimenkul Zirvesi’nde hoş bir sada bırakmak için zirvenin finalinde bir kokteyl ve caz konseri organize etti.


Sektöre yön veren yerli ve yabancı birçok önemli ismin katılımıyla gerçekleşecek Gayrimenkul Zirvesi'13, bu yıl yenilikçi formatı ve farklı program içerikleriyle sektöre ve katılımcılara yeni bir bakış açısı kazandıracak. Zengin içeriği, sektörü yakından ilgilendiren konu başlıkları, çarpıcı konukları ve sürprizlerle kapılarını açacak zirvede 2013 yılı değerlendirilirken, gayrimenkulde 2014’ün rotası da çizilecek.


Türkiye ve dünyadan gayrimenkul ve ekonomi alanındaki önemli isimleri ve uzmanları bir araya getirecek olan Gayrimenkul Zirvesi, geçtiğimiz yıllardan farklı olarak daha ilgi çekici, daha verimli, dinamik ve tartışma odaklı gerçekleştirilecek.


Katılımcılara, bilgi yüklü, geniş perspektifli, interaktif ve keyifli bir program sunulacak zirvenin finalinde Yenigün İnşaat, gün boyu süren yoğun panellerde sektörün sorunlarını, bugününü ve geleceğini tartışan gayrimenkul temsilcilerinin yorgunluk atmalarını sağlayacak. 


2014 yılında gayrimenkul geliştirmede önemli projelere imza atacak olan Yenigün İnşaat, gayrimenkul sektörünün bu en önemli zirvesinin kapanış kokteylini üstlendi. Yenigün İnşaat etkinlik sponsoru olarak, gayrimenkul sektörünün liderlerini kapanış kokteylinde caz konseriyle ağırlayacak.


Kapanış kokteyli öncesinde, TV yapımcısı ve köşe yazarı Mesut Yar’ın yöneteceği pazarlama panelinde, Yenigün İnşaat’ın iş ortağı FYP Proje’den; GYODER Yönetim Kurulu üyesi Füsun Yılmaz Phillipson, “müşteri-tüketici-yatırımcı açısından pazarlama kanallarının verimliliğini” keyifli bir sunumla anlatacak.