Yenilikçi Markalar Zirvesi gerçekleşti!
Yenilikçi Markalar Zirvesi’nde Türkiye’nin, dünyanın önemli şirketlerinin üst düzey yöneticileri, pazarlama ve marka alanında otoriteler ve akademisyenlerden oluşan otuzu aşkın konuşmacı tarafından, marka, pazarlama, liderlikle ilgili tecrübeler paylaştı.
Bu büyük buluşma için Amerika, İngiltere, ve ülkemizdeki pazarlama otoriteleri, global yöneticileri ve işletme sahipleri 04 Nisan 2013 tarihinde İstanbul’da bir araya geldi. Türkiye, EDUPLUS’ın önderliğinde düzenlenen bir büyük zirveye daha ev sahipliği yaptı.
Zirvenin açılış konuşması Eduplus Yönetim Kurulu Başkanı Dr.Çağlar Çoroğlu tarafından yapılırken Gazeteci-Yazar Ece Vahapoğlu zirveye moderator olarak renk kattı.
Zirvenin sabah programında, Değişim Çağında Liderlik - Global Düşünmek, Vizyoner ve Öncü Olmak konusunda katılımcılara farklı bir vizyonu paylaşan Toyota Türkiye CEO, Yönetim Kurulu Başkanı Ali Haydar Bozkurt’un konuşması katılımcılar tarafından ilgiyle izlendi. Ayrıca Sn.Bozkurt’a, Sn. Ahmet İplikci ve Sn. Ayşe Dickson’a Yenilikçi Markalar Zirvesi ‘Onur Ödülü’ takdim edildi.
Zirvenin bir diğer önemli konuşması Geleceğin Tüketici/Alışverişçi Trendleri, Markalara Etkileri, Riskler ve Fırsatlar konusunda Unilever Türkiye Satış ve Müşteri Geliştirmeden Sorumlu Bşk. Yrd. ve Yönetim Kurulu Üyesi Cem Tarık Yüksel tarafından gerçekleştirildi.
Zirvede Sürdürülebilir Büyüme ve Liderlik konusu Coca-ColaTürkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Başkanı Galya Frayman Molinas tarafından katılımcılarla paylaşıldı.
Zirvede Innovative Brands konusu Brand Experiance Designer Kurucu Ortağı Eser Hakim
ve Rosetta Managing Partner, Chief Cerative Officer Gary Scheiner tarafından katılımcılarla paylaşıldı.
Zirvenin ilgi çeken diğer bir oturumu Sektör lideri markaların üst düzey yöneticilerinin değerli katılımları ile gerçekleşen Lider Marka Nasıl Olunur? Teknoloji, Yenilikçi Ürünler ve Müşteri Memnuniyeti oturumuydu. Moderatorlüğünü Bersay İletişim Grubu Onursal Başkanı Ali Saydam’ın gerçekleştirdiği, Türk Telekom Saha Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Haktan Yaşar Kılıç, Kale Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı İhsan Karagöz ve Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı Engin Utkan’ın katılımı ile gerçekleşen oturum katılımcılar tarafından ilgiyle izlendi.
Zirvede Paylaşılan Değerler Yaratan Marka Olmak konusu Nestle Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı & Genel Müdür Reinhold Jakobi tarafından katılımcılarla paylaşıldı.
Zirvenin öğleden sonraki oturumlarından Pazarlama Yönetiminde Yeni Dünya Trendleri’ni
Orijinal Şirketleri Kurucu Ortağı – Fütüristler Derneği Başkanı Murat Şahin Moderatör olarak yönetirken, Soyak Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü Fatma Çelenk,
Alcatel-Lucent Afrika, Turkiye ve Azerbaycan Pazarlama ve Kurumsal Iletisim Direktörü Barış Özkök ve Pfizer Neo Business Koordinatörü Gökhan Salmanoğlu oturumda tecrübeleriyle fark yarattılar.
Zirvenin kapanış bölümünde farklı bakış açılarıpaylaşıldı. Think Neuro Neuromarketing Research Yönetici Ortağı Dr.Yener Girişken Neuromarketing ile Müşterileri Fethetmek - Bildiğiniz Pazarlamanın Sonu konuşması ile geleneksel pazarlama tekniklerine farklı bir soluk kazandırdı.
Katılımcılar Yenilikçi Markalar Zirvesi’nde yeni trendleri, teknikleri ve uygulamaları dünyaca ünlü gurulardan dinleyerek; yönetim becerilerini geliştirme ve rakiplerinden önde olmanın sırlarını öğrenme fırsatını yakaladılar.
Son olarak, Index Grup İK Direktörü, Yazar Timur Tiryaki’nin kişisel marka olma stratejileri ile ilgili Budhamı Olsam? CEO mu Olsam konuşması ile zirve sonlandı.
EDUPLUS, her yıl olduğu gibi bu yıl da katılımcılara motive edici, eğlenceli ve yepyeni bir konferans deneyimi yaşattı.