AVM

Zehra Tümkaya: Ziyaretçisine dokunan bir AVM olmaya çalışıyoruz!

212 İstanbul Power Outlet Alışveriş Merkezi Müdürü Zehra Tümkaya, ziyaretçilerinin beklentilerine yönelik etkinlikler planlayarak onlara dokunan bir AVM olmaya çalıştıklarını belirtti.

212 İstanbul Power Outlet Alışveriş Merkezi Müdürü Zehra Tümkaya, ziyaretçilerinin beklentilerine yönelik etkinlikler planlayarak onlara dokunan bir AVM olmaya çalıştıklarını belirtti. 


Zehra Tümkaya Yılbaşına özel ne tür etkinlik ve kampanyalara yer vereceksiniz? 


Yılbaşı özel araba çekiliş kampanyamız başladı. Buna ek olarak 212 kart sahibi ziyaretçilerimizi anında hediye kazanma kampanyaları ile ödüllendirdik. Her hafta sonu 212 kart sahibi ziyaretçilerimize Astrolog Filiz Özkol kişiye özel astroloji haritasını yorumluyor. Cumartesi ve Pazar günleri çocuk tiyatro etkinliklerimiz yaklaşık iki seneden beri devam ediyor.  22 Kasım-21 Aralık tarihleri arasında başlattığımız "Askıda Kitap" projesi ile her hafta ünlü yazarlar ziyaretçilerimize kitaplarını imzalayarak, imzalattıkları kitap adedi kadar, 100 temel eseri Anadolu'da ihtiyacı olan çocuklara bağışlıyoruz.  Bu projemizle hem sosyal sorumluluk anlamında fark yarattık hem de ziyaretçilerimizi sevdikleri yazarlar ile buluşturduk. Yılbaşına özel ise Noel Baba bando gösterisi olacak. Maskotlarımız bütün çocuklara şeker dağıtımı yaparak, minik ziyaretçilerimizin eğlenceli vakit geçirmelerini sağlayacaklar. 



2014 yılı AVM'niz açısından nasıl bir yıl oldu, ne tür çalışmalarla ziyaretçilerinizi ağırladınız? 


AVMPartners tarafından yönetilen ve yatırımı Edip Uluslararası Gayrimenkul tarafından gerçekleşen 212 İstanbul Power Outlet açıldığından bugüne kadar birçok farklı ve ses getiren etkinliklere imza attı.  Etkinliklerimizi seçerken çok titiz davranıyoruz, özellikle her yaştan ziyaretçilerimize hitap edecek etkinlikler gerçekleştiriyoruz. Günümüz AVM ziyaretçisi, kendisini özel hissedeceği, kişiye özel etkinlik ve kampanyalara önem veriyor. Bu anlamda ziyaretçisine daha çok eğilen ve dokunan AVM olmaya özen gösteriyoruz. Etkinliklerimizi, kampanyalarımızı hedef kitlemize göre doğru belirleyerek gerçekleştiriyoruz. Projeler üzerine çalıştığımızda, özellikle en ince detayına kadar stratejik şekilde planlayarak, ziyaretçilerimize farklılaştığımızı hissettiriyoruz.  212 İstanbul Power Outlet 2014 yılında iletişim dünyasının en önemli ödülleri arasında gösterilen Hermes Creative Avvards 2014 Yarışması'nda "212'nin Girişimci Çocukları" projesiyle 2 Platin ve 2 Gold ödül aldı. Bir proje ile dört ödül alan tek AVM olduk. AVM'mize uluslararası çok değerli ve önemli ödül kazandırmak bizi çok mutlu etti ve gururlandırdı. Eylül ayında 5 yılımıza özel muhteşem Sertab Erener açık hava konseri gerçekleştirdik.  Araç çekiliş kampanyalarımızla, ziyaretçilerimizi alışveriş yaparken aynı zamanda çekilişe katılma şansı ile ödüllendirmeye çalıştık. Süpriz hediyeler, kortej ekiplerimiz, çocuk etkinliklerimizde muhteşem geçti. Buna ek olarak 212 kartımızla ziyaretçilerimize anında hediye kazanma şansı yakaladılar. 2014 yılı ziyaretçilerimiz için bol eğlenceli, fırsatlarla dolu bir yıl oldu. Aynı zamanda hem ziyaretçi sayıları, hem de toplam ciro anlamında iyi geçtiğini söyleyebilirim. 



2015 yılına ilişkin hedef ve beklentileriniz nelerdir? 


Bizim mesleğimizde; hedefler, plan ve projeler hiç bitmiyor. Sürekli olarak bir devinim içinde oluyor, ziyaretçilerinize daha iyiyi ve daha güzeli nasıl sunabileceğiniz çabasıyla işinize sarılıyorsunuz. İş ortaklarınızın tamamının; yani yatırımcınızın, ziyaretçinizin ve kiracınızın mutlu olduğu bir dünya yaratmaya çalışıyorsunuz. Ancak bunu başardığınız zaman siz de kendinizi başarılı sayabilirsiniz diye düşünüyorum. Benim hedef ve planlarım da, bu felsefeye dayanarak şekilleniyor.  212 istanbul'un; kendisinden daha da çok bahsettiren, geçen yıllar boyunca sürekli artış yaratmayı başardığımız, ziyaretçi sayısı ve ciro hedeflerini daha da yukarılara taşıyan bir AVM olarak sektördeki yerini sağlamlaştırması en temel hedeflerimiz arasında. 


Mallreport Dergisi