Sektörel

Zekeriya Arslan, İzinli Pazarlama Yasası semineri verecek!

Vodasoft Call Center Services CEO'su Zekeriya ARSLAN tarafından verilecek olan İzinli Pazarlama Yasası ve Yasa'nın gayrimenkul sektörüne yansımaları semineri 19 Şubat'ta gerçekleşecek.

1 Mayıs 2015 tarihinde yürürlüğe girecek olan 6563 Sayılı Kanun firmaların müşteri veri tabanları ile olan tüm elektronik iletişimlerini (SMS, telefon, e - posta vs.) önceden izin alma şartına bağlamıştır.


Gayrimenkul sektörü bu kanalların tamamını en yoğun kullanan sektörlerin başında gelmektedir. Bu yasa ile birlikte yeni bir dönem başlamakta ve firmalar bu dönemden önce ve sonra ne gibi hazırlıklar yapacakları konusunda bilgi eksikliği ve tereddütler yaşamaktadır. Bu seminerde Yasa ile ilgili bilgiler verilecek ve 1 Mayıs 2015 öncesi ve sonrası yapılması gerekenler anlatılacaktır.


Eğitim seminerinin ana başlıkları;

-Gayrimenkul sektöründe veri tabanı kullanımı ve bunun getirileri

-İzinli pazarlama nedir?

-OPT IN ve OPT OUT Modelleri nedir?

-Türkiye hangi modeli benimsedi? Nedenleri ve yansımaları nelerdir?

-6563 Sayılı Kanun'un genel hatlarıyla incelenmesi. Gayrimenkul sektörünü ilgilendiren en önemli bölümler

-Yasanın getirdiği yeni bakışın sahaya yansımaları

-İZİN nedir? BELGE nedir?

-Arşiv neden gereklidir? İzin geçmişi neden tutulmalıdır?

-Gayrimenkul sektörünü bekleyen cezalar ve uygulanma şekli nedir?

-Konuyla ilgili kamu kurumu hangisidir?

-İzin nasıl alınır, nasıl arşivlenir, belgelenir ve ne süreyle tutulur?

-1 Mayıs 2015 öncesi ve sonrası yapılması gerekenler nelerdir?

-ZIMNİ izin nedir ve gayrimenkul sektörü bu izni nasıl uygulayabilir?

-Sonuç


Kimler Katılmalı?


Bu eğitim semineri gayrimenkul şirketlerinde çalışan avukatlar, bilgi işlem departmanları, pazarlama müdürleri, satış müdürleri, dijital pazarlama, sosyal medya ve WEB (e-Ticaret) yetkilileri, CRM müdürleri, satış sonrası müdürler, çağrı merkezi yetkilileri için faydalı olacaktır.Bu eğitim semineri gayrimenkul şirketlerinde çalışan avukatlar, bilgi işlem departmanları, pazarlama müdürleri, satış müdürleri, dijital pazarlama, sosyal medya ve WEB (e-Ticaret) yetkilileri, CRM müdürleri, satış sonrası müdürler, çağrı merkezi yetkilileri için faydalı olacaktır.