Zorlu Gayrimenkul, dünyaya örnek olacak projeler üretecek!
Zorlu Gayrimenkul Genel Müdürü Didem Aydın, Zorlu Gayrimenkul’ün gelecek planlarından da söz ederek, İstanbul’a, Türkiye’ye ve dünyaya örnek olacak projeler üretmeyi hedeflediklerini söyledi.
Beş fonksiyonlu karma kullanım projesi olan ve 2.5 milyar dolar yatırımla hayata geçen Zorlu Center, 36 ayda 36 milyon ziyaretçi ağırladığını duyurdu. Proje alışveriş merkezi, Performans Sanatları Merkezi, Raffles İstanbul, ofis ve rezidanslardan oluşuyor. Zorlu Center, 2016 yılınıyaklaşık 1.3 milyar TL ciro rakamıyla kapatmayı hedefliyor.
Zorlu Gayrimenkul Genel Müdürü Didem Aydın, lokasyonu bakımından İstanbul’un en güzel yerlerinden birinde yer aldıklarını belirterek, “Sadece bir alışveriş merkezi olarak değil, kültür-sanatı modayla buluşturan, en güzel yemekleri yeşil alanla bir araya getiren lüks markaları aynı çatı altında buluştururken, park alanı ile çocuklu aileleri ağırlayan bir yer olmasını istedik ve bunu başardık” dedi.
13 milyon ziyaretçi
Aydın, 3 yılda ciro ve ziyaretçi sayılarında istikrarlı bir artış yakaladıklarını da vurguladı. Zorlu Center’ın 2016 yılını yaklaşık 1.3 milyar lira ciro ile kapatacağını açıklayan Aydın, “Açıldığımız günden bugüne, ziyaretçi sayımızdaki düzenli artış gibi ciro rakamlarında da düzenli artışlar yakalıyoruz. 2017 yılı ciro artış hedefimizi yüzde 20 olarak belirledik” dedi. Aydın, yabancıların ölçülebilir harcamalarına bakıldığında ise cironun yaklaşık yüzde 10’unun yabancı alışverişlerinden kaynaklandığını belirterek, “Yabancıların alışverişlerinde sepet ortalaması 2 bin 351 TL” diye konuştu.
Didem Aydın, “Zorlu’yu herkes için, her saat yaşanacak bir deneyim merkezi olarak gördük. 2016 yılını 13 milyon ziyaretçi ile kapatmayı öngörüyoruz. 2017 yılında ise aylık 1.5 milyon ziyaretçi hedefimiz var” dedi.
Kent turizmine önemli bir katkı
Kent turizminin büyük kentlerin ekonomisine katkı yaptığını da belirten Aydın, “Paris romantizmin, Floransa sanatın, başkentleri olarak biliniyor. Türkiye dünyada alışveriş turizmi için tercih edilen ilk 10 ülke arasında yer alıyor ve İstanbul Türkiye’de alışverişin merkezi. Destinasyon pazarlamayla insanların İstanbul’a gelip bizi görmelerinden ziyade, Zorlu Center’ı görmek için İstanbul’a gelmesini sağlayacağız” dedi.
Doğru zamanda doğru projede
Didem Aydın, Zorlu Gayrimenkul’ün gelecek planlarından da söz ederek, İstanbul’a, Türkiye’ye ve dünyaya örnek olacak projeler üretmeyi hedeflediklerini söyledi. Aydın, “Zorlu Center ve Levent 199’la bu hayalimize hayat verdik. İnandığımız zaman, inandığımız projeye yatırım yapıyoruz. Tek faaliyet alanımız bu olmadığı için seçici davranıyoruz. Projeler için acelemiz yok, bizim için önemli olan doğru zamanda doğru proje” diye konuştu.
Milliyet