Sektörel

ZOW, İç Tasarım Fuarı 17 Ocak'ta başlıyor!

Mobilya Endüstrisi, İç Tasarım Aksesuar ve Ekipmanları Fuarı ZOW, 17-20 Ocak 2013 tarihlerinde CNR fuar alanında yurtiçi ve yurtdışından uzamn toplulukları bir araya getirecek...

İş Odaklı Bir Ortam

ZOW, fuar alanı olarak şehir merkezine ve katılımcılarının birçoğunun merkez ofisleriyle üretim tesislerine yakınlığını göz önünde bulundurarak, CNR fuar alanını tercih etti. Fuarın ana teması ve katılımcı profilini özenle düzenleyen ZOW, ziyaretçilerinin iş odaklı bir ortamda bulunarak, kendilerini kaliteli ve seçilmiş kişiler olarak hissetmesini sağlıyor. Tanıtım faaliyetlerini ve pazarlama çalışmalarını katılımcıların özel ihtiyaçları ve hedefleri doğrultusunda hazırlayan ZOW, bunu fuar esnasında yapılacak ölçülebilir çalışmalarla birleştirerek, efektif sonuçlar elde etmeyi amaçlıyor.  


ZOW’a Avrupa ve Orta Doğu’dan Heyetler Geliyor

Mevcut ürünler yerine yeni trendlerin bir arada sunulduğu ZOW’da, daha az iş gücü ve zaman gerektiren pratik kurulum-söküm ve iş odaklı üst düzey yöneticilerle görüşme imkanı bulabilmek mümkün. ZOW’a özellikle Avrupa ve Orta Doğu’dan heyetlerin geliyor olması yerel üreticinin ticari ilişkilerini geliştirmesi, yeni iş kontakları kurabilmesi ve bilgi alışverişi açısından fuarı ayrıcalıklı bir iş platformu haline getiriyor. Mühendislerin yanında iç mimarların da oldukça ilgisini çeken ZOW, günümüzde modern yapı tasarımları uygulamalarından ayrı düşünülemeyen hareketli mobilyalar konsepti sayesinde ziyaretçi sayısını önemli ölçüde artırmayı planlıyor. Özellikle mimar, iç mimar ve tasarımcıların kolay ulaşamadıkları mobilya ve yan sanayi endüstrisindeki boşluğu dolduran ZOW, bu sene kullanılabilir yeni malzemelerle ilgili oldukça bilgi sağlayacak olan Material Connexion (Yapı Endüstrisi Merkezi) ile işbirliğine girerek de fuarı ayrıcalıklı hale getiriyor. 


Ziyaretçiler ve Katılımcılar ZOW’da Yeni İş Bağlantıları Kuruyor

ZOW, fuar esnasında ziyaretçilerin ve katılımcıların yeni trendleri öğrenmenin yanında, seminerlerle sektördeki gelişmeler hakkında bilgi edinme ihtiyacına da cevap veriyor. Katılımcılarının açtıkları standlarda başarı kazanmalarını ve fuardan memnun ayrılmalarını öncelikli hedefi olarak belirleyen ZOW, ziyaretçilerinin de yeni iş imkanları elde ederek, yeni iş bağlantıları kurmalarını sağlıyor.