05 / 11 / 2024

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'nin ihalesi 23 Aralık'a ertelendi!

3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'nin ihalesi 23 Aralık'a ertelendi!

İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak.




Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü tarafından 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde ilk adım olarak etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 14 Aralık'ta yapılacağı duyurulan ihale, 23 Aralık'a ertelendi. Söz konusu iş kapsamında karada ve denizde derin sondaj çalışmaları yapılarak, zemin verileri belirlenecek. İhale sürecinin ardından 1 yıl içinde mühendislik projelerinin tamamlanması planlanıyor.



3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli'nin ihalesi 14 Aralık'ta yapılacak!


HEM KARAYOLU HEM DEMİRYOLU

İstanbul Boğazı'nın altından geçecek 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da iki şeritli lastik tekerli araç geçişine uygun olarak yapılacak.




İNCİRLİ’DEN SÖĞÜTLÜÇEŞME’YE


Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak projenin bir ayağı, Avrupa Yakası'nda E-5 aksında İncirli'den başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa Yakası'nda TEM Otoyolu aksında Hasdal Kavşağı'ndan başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na bağlanan 2x2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak.


3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli nin ihalesi 23 Aralık a ertelendi!


14 DAKİKADA GEÇİLECEK

Tünel, 9 metro hattıyla, TEM Otoyolu, E-5 Karayolu ve Kuzey Marmara Otoyolu ile entegre edilecek. Yap-İşlet-Devret modeliyle yapımına başlanmasının ardından 5 yıl içinde tamamlanması hedeflenen tünelin kullanıma geçmesiyle Avrupa Yakası'nda İncirli'den, Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'ye, 31 kilometre uzunluğunda 14 istasyondan oluşacak hızlı metroyla yaklaşık 40 dakikada ulaşılacak. Avrupa Yakası'nda Hasdal Kavşağı'ndan Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na karayoluyla yaklaşık 14 dakikada geçilecek. Hattan günde 6,5 milyon yolcu yararlanması bekleniyor.


Mega projelerde sona doğru!



Hürriyet 





Haber Yeni Şafak Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...


İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü tarafından 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde ilk adım olarak etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 14 Aralık'ta yapılacağı duyurulan ihale, 23 Aralık'a ertelendi. Söz konusu iş kapsamında karada ve denizde derin sondaj çalışmaları yapılarak, zemin verileri belirlenecek. İhale sürecinin ardından 1 yıl içinde mühendislik projelerinin tamamlanması planlanıyor. İstanbul Boğazı'nın altından geçecek 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da iki şeritli lastik tekerli araç geçişine uygun olarak yapılacak. Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak projenin bir ayağı, Avrupa Yakası'nda E-5 aksında İncirli'den başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa Yakası'nda TEM Otoyolu aksında Hasdal Kavşağı'ndan başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na bağlanan 2x2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak. Tünel, 9 metro hattıyla, TEM Otoyolu, E-5 Karayolu ve Kuzey Marmara Otoyolu ile entegre edilecek. Yap-İşlet-Devret modeliyle yapımına başlanmasının ardından 5 yıl içinde tamamlanması hedeflenen tünelin kullanıma geçmesiyle Avrupa Yakası'nda İncirli'den, Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'ye, 31 kilometre uzunluğunda 14 istasyondan oluşacak hızlı metroyla yaklaşık 40 dakikada ulaşılacak. Avrupa Yakası'nda Hasdal Kavşağı'ndan Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na karayoluyla yaklaşık 14 dakikada geçilecek. Hattan günde 6,5 milyon yolcu yararlanması bekleniyor.


Yeni Şafak




Haber AA'da şu şekilde yer aldı;

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun seçim vaatleri arasında yer alan, İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak. 

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü tarafından 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde ilk adım olarak etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 14 Aralık'ta yapılacağı duyurulan ihale, 23 Aralık'a ertelendi. Söz konusu iş kapsamında karada ve denizde derin sondaj çalışmaları yapılarak, zemin verileri belirlenecek. İhale sürecinin ardından 1 yıl içinde mühendislik projelerinin tamamlanması planlanıyor.

İstanbul Boğazı'nın altından geçecek 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da iki şeritli lastik tekerli araç geçişine uygun olarak yapılacak.

AA




Haber Milliyet Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı..

İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak.

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü tarafından 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde ilk adım olarak etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 14 Aralık'ta yapılacağı duyurulan ihale, 23 Aralık'a ertelendi. Söz konusu iş kapsamında karada ve denizde derin sondaj çalışmaları yapılarak, zemin verileri belirlenecek. İhale sürecinin ardından 1 yıl içinde mühendislik projelerinin tamamlanması planlanıyor.

 İstanbul Boğazı'nın altından geçecek 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da iki şeritli lastik tekerli araç geçişine uygun olarak yapılacak.

 Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak projenin bir ayağı, Avrupa Yakası'nda E-5 aksında İncirli'den başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa Yakası'nda TEM Otoyolu aksında Hasdal Kavşağı'ndan başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na bağlanan 2x2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak.

 Tünel, 9 metro hattıyla, TEM Otoyolu, E-5 Karayolu ve Kuzey Marmara Otoyolu ile entegre edilecek.

 Yap-İşlet-Devret modeliyle yapımına başlanmasının ardından 5 yıl içinde tamamlanması hedeflenen tünelin kullanıma geçmesiyle Avrupa Yakası'nda İncirli'den, Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'ye, 31 kilometre uzunluğunda 14 istasyondan oluşacak hızlı metroyla yaklaşık 40 dakikada ulaşılacak. Avrupa Yakası'nda Hasdal Kavşağı'ndan Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na karayoluyla yaklaşık 14 dakikada geçilecek. Hattan günde 6,5 milyon yolcu yararlanması bekleniyor.


Milliyet



Bu Haber Yeni Akit Gazetesi'nde şöyle yer aldı:

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun seçim vaatleri arasında yer alan, İstanbul’un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi’nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık’ta ihale yapılacak.

İhale sürecinin ardından 1 yıl içinde mühendislik projelerinin tamamlanması planlanıyor. Yap-İşlet-Devret modeliyle yapımına başlanmasının ardından 5 yıl içinde tamamlanması hedeflenen tünelin kullanıma geçmesiyle Avrupa Yakası’nda İncirli’den, Anadolu Yakası’nda Söğütlüçeşme’ye, 31 kilometre uzunluğunda 14 istasyondan oluşacak hızlı metroyla yaklaşık 40 dakikada ulaşılacak. Tünel, 9 metro hattıyla, TEM Otoyolu, E-5 Karayolu ve Kuzey Marmara Otoyolu ile entegre edilecek.

Yeni Akit
 




Haber Takvim Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun seçim vaatleri arasında yer alan, İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak. İstanbul Boğazı'nın altından geçecek tünel, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu şekilde yapılacak. Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak projenin bir ayağı, Avrupa Yakası'nda İncirli'den başlayan ve Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa Yakası'nda TEM Otoyolu aksında Hasdal Kavşağı'ndan başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na bağlanan 2x2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak.

Takvim



Haber Posta Gazetesi'nde şı şekilde yer aldı...

İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak..

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü tarafından 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde ilk adım olarak etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 14 Aralık'ta yapılacağı duyurulan ihale, 23 Aralık'a ertelendi. Söz konusu iş kapsamında karada ve denizde derin sondaj çalışmaları yapılarak, zemin verileri belirlenecek. İhale sürecinin ardından 1 yıl içinde mühendislik projelerinin tamamlanması planlanıyor.

HEM KARAYOLU HEM DEMİRYOLU
İstanbul Boğazı'nın altından geçecek 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da iki şeritli lastik tekerli araç geçişine uygun olarak yapılacak.

İNCİRLİ'DEN SÖĞÜTLÜÇEŞME'YE
Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak projenin bir ayağı, Avrupa Yakası'nda E-5 aksında İncirli'den başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa Yakası'nda TEM Otoyolu aksında Hasdal Kavşağı'ndan başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na bağlanan 2x2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak. 

14 DAKİKADA GEÇİLECEK
Tünel, 9 metro hattıyla, TEM Otoyolu, E-5 Karayolu ve Kuzey Marmara Otoyolu ile entegre edilecek. Yap-İşlet-Devret modeliyle yapımına başlanmasının ardından 5 yıl içinde tamamlanması hedeflenen tünelin kullanıma geçmesiyle Avrupa Yakası'nda İncirli'den, Anadolu Yakası'nda Söğütlüçeşme'ye, 31 kilometre uzunluğunda 14 istasyondan oluşacak hızlı metroyla yaklaşık 40 dakikada ulaşılacak. Avrupa Yakası'nda Hasdal Kavşağı'ndan Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na karayoluyla yaklaşık 14 dakikada geçilecek. Hattan günde 6,5 milyon yolcu yararlanması bekleniyor.


Posta





Bu haber Star Gazetesi'nde şöyle yer aldı:


İstanbul’un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan Boğaz’ın altından geçecek 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi’nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık’ta ihale yapılacak.

Büyük İstanbul Tüneli, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da iki şeritli lastik tekerli araç geçişine uygun olarak yapılacak. Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak proje Yap-İşlet-Devret modeliyle yapımına başlanmasının ardından 5 yıl içinde tamamlanacak. Tünelin kullanıma geçmesiyle İncirli’den Söğütlüçeşme’ye 14 istasyondan oluşacak hızlı metroyla yaklaşık 40 dakikada ulaşılacak. Hattan günde 6.5 milyon yolcunun yararlanması bekleniyor.



Haber Şok Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...

İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak. İstanbul Boğazı'nın altından geçecek 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da iki şeritli lastik tekerli araç geçişine uygun olarak yapılacak. Tünel, 9 metro hattıyla, TEM Otoyolu, E-5 Karayolu ve Kuzey Marmara Otoyolu ile entegre edilecek. 


Şok




Haber Yeni Yüzyıl Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı...


İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun seçim vaatleri arasında yer alan, İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak. Alınan bilgiye göre, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü tarafından 3 Katlı Büyük istanbul Tüneli Projesi'nde ilk adım olarak etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 14 Aralık'ta yapılacağı duyurulan ihale, 23 Aralık'a ertelendi. Söz konusu iş kapsamında karada ve denizde derin sondaj çalışmaları yapılarak, zemin verileri belirlenecek. 

Tek tüpte birçok geçiş 
İhale sürecinin ardından 1 yıl içinde mühendislik projelerinin tamamlanması planlanıyor. İstanbul Boğazı'nın altından geçecek 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu, ortadan geliş ve gidiş olmak üzere demiryolu, üst ve altta da ilci şeritli lastik tekerli araç geçişine uygun olarak yapılacak.Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak projenin bir ayağı, Avrupa Yakası'nda E-5 aksında Incirli'den başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Söğütliiçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa Yakası'nda TEM Otoyolu aksında Hasdal Kavşağı'ndan başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na bağlanan 2x2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak. Tünel, 9 metro hattıyla, TEM, E-5 Karayolu ve Kuzey Marmara Otoyolu ile entegre edilecek. 

Yeni Yüzyıl



Haber Takvim Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun seçim vaatleri arasında yer alan, İstanbul'un trafiğini rahatlatmak amacıyla hazırlanan 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli Projesi'nde etüt, proje ve mühendislik hizmetleri için 23 Aralık'ta ihale yapılacak. İstanbul Boğazı'nın altından geçecek tünel, tek tüpte hem karayolu hem de demiryolunun olduğu şekilde yapılacak. Tünelin büyüklüğü ve kapsamıyla dünyada ilk olacak projenin bir ayağı, Avrupa Yakası'nda İncirli'den başlayan ve Söğütlüçeşme'ye kadar uzanan yüksek kapasiteli ve hızlı metro sisteminden, ikinci ayağı ise Avrupa Yakası'nda TEM Otoyolu aksında Hasdal Kavşağı'ndan başlayan ve İstanbul Boğazı'ndan geçerek Anadolu Yakası'nda Çamlık Kavşağı'na bağlanan 2x2 şeritli karayolu sisteminden oluşacak.


Takvim 

Geri Dön