04 / 11 / 2024

80 Türk şirketi MAPIC'e çıkarma yapacak!

80 Türk şirketi MAPIC'e çıkarma yapacak!

Perakende devleri ve gayrimenkul sektörünün önde gelen isimlerini Fransa’nın Cannes kentinde 13-15 Kasım 2019 tarihleri arasında düzenlenecek MAPIC’e, 80 Türk şirketi çıkarma yapacak...




Dünyanın önde gelen perakende sektörü temsilcileri ve markalarını gayrimenkul oyuncularıyla bir araya getirecek olan MAPIC, Fransa Cannes'de 13-15 Kasım 2019 tarihleri arasında 25'inci defa kapılarını açacak. Türkiye temsilciliğini Alkaş'ın üstlendiği MAPIC’te Türkiye, 80'i aşkın firma ve 250 kişilik heyetle yer alacak. Sabah'ta yer alan habere göre, Turkish Brands standında ve fuar genelinde bu yıl 500'den fazla şirketler arası görüşmenin gerçekleştirilmesi planlanıyor.

Alkaş Genel Müdürü Yonca Aközer, "MAPIC, doğru yatırımcıyı, doğru zamanda, doğru kurumlarla bir araya getiriyor. Bu yıl da sektörün tüm paydaşlarını bir araya getirerek, fikir alışverişine imkân tanıyan, deneyimlerin paylaşıldığı ve yeni işbirliklerinin doğduğu başarılı ve keyifli fuar geçireceğimize inanıyorum" ifadelerini kullandı.

BÜYÜK ADIMLAR ATILACAK

Uluslararası perakende ve gayrimenkul sektör temsilcilerine Türk perakende markalarını tek çatı altında tanıtmak için İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) ve Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) işbirliği ile kurulan sinerjinin de etkisiyle fuarda büyük adımlar atılması bekleniyor. Ayrıca Turkish Brands çatısı altında yer alan Avva, B&G Store, D'S Damat, İpekyol, Kiğılı, Hemington, Penti, Perspective ve Yargıcı gibi markaların yanı sıra Türkiye'nin öncü markaları toplantılar için hazırlıklara şimdiden başladı. Stantla katılan firmalar arasında Polin, Dof Robotics, Turkmall ve V-Count yerini aldı. 

Fuarda Alışveriş Merkezleri Yatırımcıları Derneği'nin (AYD), MAPIC'in ilk gününde gerçekleştireceği geleneksel akşam yemeğinde Türkiye perakende ve gayrimenkul sektör liderleri uluslararası katılımcılarla toplanacak. Türkiye'deki yatırımcıları buluşturacak "Turkey Investors Networking Dinner" ise geleceğe yönelik global işbirlikleri için zemin hazırlayacak. Türkiye perakende sektörünün öncü markalarının yurtdışına açılma hedeflerini destekleyen MAPIC'in "Yeni Perakende: Alanlar ve mekânlar yeniden tasarlanıyor" ana teması ile gerçekleştirileceğini ifade eden Aközer, "Hedefimiz, markalarımızın gerçekleştirdiği uluslararası sıcak işbirliklerinin devam etmesini sağlamak" şeklinde konuştu.


Geri Dön