26 / 11 / 2024

Aks Profesyonel Yönetim Ve Danışmanlık Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!


Aks Profesyonel Yönetim Ve Danışmanlık Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi Beylikdüzü'nde 100 bin TL sermaye bedeli ile Didem Aksu tarafından kuruldu.




Aks Profesyonel Yönetim Ve Danışmanlık Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi Beylikdüzü'nde 100 bin TL sermaye bedeli ile Didem Aksu tarafından kuruldu.

Aks Profesyonel Yönetim Ve Danışmanlık Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi konusu:
1. Yurtiçinde ve yurtdışında finans, ekonomi, ticari, mali ve idari tüm alanlarda yönetim,danışmanlığı yapmak, 2-Her türlü danışmanlık ve yönetim hizmeti vermek ve tüm bu alanlarda iştigal eden kamu, yerli ve yabancı özel sektör kuruluş ve şirketlerinin danışmanlığını ve yönetimini üstlenmek. 3-Yönetim ve eğitim danışmanlığı, personel tedariği, yeniden yapılanma ve diğer insan kaynakları konularında hizmet verir, İnsan kaynakları alanında yazılım geliştirebilir, bu yazılımın satış ve pazarlamasını yapabilir. 4-Şirket gerekli gördüğü işlemler için başka firmalara komisyon karşılığı iş yaptırabilir, üyelik sistemi oluşturup üyelik alabilir, çözüm ortaklığı sözleşmesi kurabilir, hizmet veya ürün tedarik sözleşmesi kurabilir, asansör, jeneratör, klima, tesisat, elektrik ve benzeri bilimum sektörlerinden firmalarla servis, bakım, onarım hizmetleri ile ilgili iş birliği yapabilir, bununla ilgili olarak eğitim, komisyon ve üyelik bedeli tahsil edebilir, 5-Kurum performansını arttırıcı organizasyonel gelişim, değişim yönetimi, yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirme, müşteri odaklı, yüksek performanslı kurum kültürü yaratma, satış etkinliği sağlama, alanlarında danışmanlık, araştırma, geliştirme hizmetleri, ile bunların eğitim hizmetlerini yapmak, yaptırmak, sağlamak, İnsan kaynakları danışmanlık hizmetleri vermek, personel işe alımı, personel eğitimi vermek ve dışarıdan almak, şirket stratejileri oluşturmak, şirket personeli iç yönetmeliğini tanzim etmek, personel performans değerlendirmeleri yapmak, personel kariyer planlamaları yapmak, yetkinlik modelleri oluşturmak, şirket kurumsal kimliği oluşturmak, şirket organizasyonlarını yeniden yapılandırmak, şirketlerin yemek, ulaşım, güvenlik gibi destek hizmetlerinin satın alınmasında danışmanlık yapmak. 6-Şirketlere kalite danışmanlık hizmetleri vermek, kalite denetimleri yapmak, personel iyileştirme çalışmaları yapmak, bu hususta belgelendirme yapabilmek için teknoloji ve (know-how) ile lisanslar satın almak, satmak, aracılık yapmak. Her sektörden gerçek ve tüzel kişileri ayrıca kamu kurum ve kuruluşlarının yetkililerini biraraya getirecek haftalık toplantılar düzenleyerek, iş geliştirme eğitimleri ile iş olanaklarını geliştirme ve iş akışını gerçekleştirebilme imkanı sağlamak adına organizasyon faaaliyetinde bulunmak ve bunlara danışmanlık yapmak, eğitimler düzenlemek. 7-Her türlü iş geliştirme organizasyonları için sergi ve panayır alanı, kongre merkezi, merkez kompleksi işletmek, kiraya vermek, kiralamak ve danışmanlık yapmak. Yetkili mercilerden izin almak kaydıyla yurt içinde ve yurt dışında ticaret yapan kişileri biraraya getirmek için organizasyonlar yapmak, organizayon faaliyetleriyle ilgili her türlü danışmanlık hizmeti vermek. 8-Ulusal ve uluslararası düzeyde, her sektörden kurum, kuruluş ve firmalara yönelik her türlü pazarlama ve reklam kampanyaları ile pazar araştırması ve sponsorluk faaliyetlerini tasarlamak, geliştirmek, uygulamak, anahtar teslimi yada bir bölümünü yapılacak sözleşmeler çerçevesinde gerçekleştirmek üzere projeler üstlenmek, dağıtmak, pazarlamak, satmak, kiralamak, kurulumunu yapmak, işletmek, yenilemek, ithal ve ihraç etmek. 9-Reklamcılıkla ilgili olarak hediyelik eşya ve promosyon ürünlerinin alımını, satımını, ithalat ve ihracatını yapmak Promosyon ürünlerini fason olarak yaptırmak. 10-Kiracı veya kat maliklerine kapıcılık hizmetleri, havuz, bahçe temizlik, ve kontrolü, bahçe ve çevre düzeni hizmetleri, ağaçlandırma ve çimlendirme gibi faaliyetleri sunma işlemleri her türlü tamir ve bakım hizmetleri, alışveriş hizmetleri, fatura ödeme hizmetleri ve benzeri her türlü hizmeti yapmak. 11-Profesyonel site yönetim ve işletimi hizmetleri teknik işletme yönetimi hidrofor, havalandırma, jeneratör, asansörler alarm ısıtma, klima sıhhi tesisat gibi mekanik uygulamaların bakımı, kontrolü ve onarımı 12-Konut, mesken, toplu konutlarla ilgili site-apartman yönetim hizmetlerini yerine getirmek, Yıllık site veya binanın maliyet ve ödeme planını yapmak, Site veya apartman giderleriyle ilgili olarak istenildiğinde kullanılan orantılı ödeme planı yapmak. 13-Hizmet verilen sitelerde ortak giderlerle ilgili aidatların tahsilatını ve ilgili yerlere harcamasını yapmak, Sitenin ortak ısınma gider planını yapmak. 14-Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin her türlü bakım onarımlarını yapmak yaptırmak. Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin sakinleri tarafından talep edilecek diğer onarım ve benzeri hizmetleri yapmak. 15-Sitelerde ve site benzeri yaşam alanlarında ortak karşılanması gereken giderleri belirleyip aylık aidat tutarını hesaplamak. 16-Site ve binalarda yaşayan insanların yaşamını kolaylaştırıcı modernizasyon çalışmalarında bulunmak. -Üçüncü kişilere ait gayrimenkulleri vekaletle kiraya vermek,kira sözleşmelerini fesih etmek. 17-Yurt içinde ve yurt dışındaki tüm özel ve resmi kuruluşların, belediyelerin, toplu konut ve sitelerin, sanayi ve tarım fabrikalarının, plaza ve iş merkezlerinin iç mekan ve dış çevre temizliği ile cadde, sokak temizliği ve çöp toplama hizmetlerini yapmak, çöp imha ve arıtma-ayıklama tesisleri kurmak. 18-Her türlü temizlik madde ve malzemeleri ...ve anasözleşmesinde yazılı olan diğer işler.
 


Geri Dön