Ticari

AkzoNobel Marshall küresel bir marka olma yolunda yenilendi!

“Renklendir Hayatı” sloganıyla insanların hayatına renk katmaya devam eden AkzoNobel Marshall, geçtiğimiz yıldan bu yana çalışmaları küresel olarak sürdürülen AkzoNobel Yenilenme Hareketi’nin Türkiye’deki en önemli temsilcisi oldu

 

Türkiye’nin bir numaralı ve sektörünün en beğenilen boya markası Marshall, kuruluşundan bu yana geçen 58 yıllık bilgi birikimi ve kültürel uzmanlığına, dünyanın en büyük küresel boya ve kaplama şirketi AkzoNobel’in  küresel gücünü de ekleyerek, yenilendi. Hayata renk katma misyonu ve yenilenmeye odaklı vizyonu ile AkzoNobel Marshall, Türkiye’nin ve dünyanın efsane küresel markalarından biri olma yolunda ilerliyor.   Türkiye’nin bir numaralı ve sektörünün en beğenilen boya markası AkzoNobel Marshall, yenilenme kapsamında kurumsal kimliği, mağaza yapılanması, bayi ve satış noktası sistemleri ile ürün ve hizmet yelpazesini de yeniledi. Marshall’ın yenilenme süreci ve 2012 hedefleri, AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings’in ev sahipliğinde ve AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü’nün katılımıyla gerçekleştirilen bir basın toplantısında aktarıldı. Toplantıda, Gazeteci, TV Programcısı, Belgesel Yapımcısı ve Sunucu Cüneyt Özdemir’in farklı üslubu ve katkıları ile son derece etkileyici belge-hikaye olarak hazırlanan Marshall’ın 58 yıllık tarihini anlatan film de sunuldu.    “Arkamızda büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir gelecek var”   Toplantıda yaptığı açılış konuşmasına yenilenmenin değişim, heyecan, fark yaratmak ve geleceği şekillendirmek olduğunu vurgulayan AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings, “Büyük değişikliklerin ve büyümenin olduğu 2011’i çok başarılı geçirdik. Rengin gücüne inanıyor ve hem küresel hem de yerel olarak yürüttüğümüz Renklendir Hayatı programımızla kendimizi, Türkiye’de ve dünyadaki insanların hayatında pozitif bir fark yaratmaya adamış bulunuyoruz. Türkiye’de ve dünyada yüz binlerce insana ilham veriyor, onların hayatını değiştiriyoruz. Arkamızda 58 yıllık büyük bir miras, önümüzde heyecan verici bir gelecek var. Köklü geçmişimize, dünyanın bir numaralı boya markası AkzoNobel’in küresel perspektifini de ekleyerek, yenileniyoruz” dedi.       AkzoNobel dünyasında Türkiye çok önemli   Dünyanın en büyük boya ve kaplama şirketi AkzoNobel’in küresel olarak başlattığı yenilenme hareketine Marshall’ı da dahil ederek, Türkiye pazarına verdiği önemi açıkça gösterdiğini vurgulayan AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü, sözlerini şöyle sürdürdü: “Yenilenme hareketi, tam anlamıyla küresel bir girişim. AkzoNobel, dekoratif boyalar grubunun 14 marka ve 54 pazarı kapsayan markalarını dünyanın her yerinde aynı görsellik ve duyguyu yakalamak için yeniliyor. Marshall da bu markalar arasında öncülerin başında geliyor. Nisan 2011’de Vietnam ve Kanada’da başlayan bu hareket, 2013 yılına kadar 54 pazarı kapsayacak şekilde tamamlanacak. Hayata renk katma misyonu ve yenilenmeye odaklı vizyonumuz ile AkzoNobel Marshall olarak biz de, bu yenilenme hareketi kapsamında Türkiye’nin ve dünyanın efsane küresel markalarından biri olma yolunda ilerliyoruz. Logomuzu yenilerken, tüketicilerimizin de hayatlarını kolaylıkla yenilemeleri için birçok çözüm ve hizmetlerle geliyoruz. Küresel bilgi ve teknolojilerle geliştirilmiş yepyeni ve benzersiz ürünler, modernize edilmiş ve yaşayan mekanlar haline getirilen satış noktalarımız, en hızlı şekilde ve yıllarca canlılığını koruyan renklere ulaşılabilmesi için renk makinelerinin yaygınlaştırılması, iPhone ve online hizmetlerle renk danışmanlıklarının alınması ve renk kullanımlarını cesaretlendirmek için trend renk koleksiyonlarının ve dekorasyon fikirlerinin sunulması gibi birçok uygulama ve renklerimiz ile tüketicilerimizin hayatını renklendirmek  istiyoruz.”   Yeni Marshall logosu hayata daha fazla renk, yenilik ve enerji katıyor   Küresel olarak 14 AkzoNobel dekoratif boya markasında gerçekleştirilen yenilenme ile Marshall’ın logosu da yenilendi. İnsanların hayatında bir damla boya ile fark yaratmayı hedefleyen Marshall, yenilenen logosuyla daha renkli, dinamik, yeniliklere ve yaratıcılığa açık, hayatı kolaylaştıran, enerjik ve eğlenceli bir kimliğe büründü.      6,2 milyon ürün ambalajı yenilendi ve  3.500 Marshall bayisi yeni tabelaları ile tüketicileri karşılıyor   AkzoNobel Marshall, küresel marka vizyonuyla, öncelikle pazarda altı milyon iki yüz bin adet ürün ambalajını yeniden, yeni kurumsal kimlik ve logosuyla etiketledi. Bu kapsamda üç bin beş yüz Marshall satış noktasının tabelaları yenilendi. Ayrıca, Marshall satış noktaları, Türkiye’de ilk kez tüketicilerin boya yapma sürecini kolaylaştıran, ilham almalarını sağlayan mükemmel bir yapıya dönüştürülen mağaza tasarımı uygulamalarına da başladı.   Marshall Anında Renk Makineleri hızla satış noktalarında yaygınlaştırılıyor   AkzoNobel Marshall, tüketicilerine, hazır renk koleksiyonlarından ürün sağlayabildiği gibi onların hayallerinin de ötesine geçmek amacıyla renklendirme sistemlerini de tamamen yeniledi. Marshall Anında Renk Makineleri sayesinde tüketiciler, artık gönüllerine hapsolmuş tüm renkleri kullanarak, ev dekorasyonlarını en mükemmel tonlar ile tamamlayabiliyor. AkzoNobel Marshall, şu anda tüm yapı marketlerde ve binin üzerinde Marshall satış noktasında mevcut olan Anında Renk Makineleri’ni, daha da yaygınlaştırmayı hedefliyor.       Yenilikçi ürün ve teknolojiler Marshall laboratuarlarında geliştirildi    AkzoNobel Marshall, 2011 yılından bu yana çalışmalarına hız kattığı küresel marka yolculuğunda, yenilikçi ürün ve teknolojilerin kullanımını dünya çapında kolaylaştırmayı, en önemli hedeflerinden biri olarak belirledi. Bu hedefle, Marshall laboratuarlarında geliştirilen ve “rengarenk bir gelecek için önce hijyen” diyerek pazara bir ilk olarak sunulan Gümüş İyonlu Hijyen ürünü, AkzoNobel’in faaliyet gösterdiği ülkelerdeki pazarlarda da yerini aldı. Marshall Hijyen, içerdiği gümüş iyonlarıyla mikropları yok ederek, hijyen konusunda standartları belirliyor. Antimikrobiyal yapısı sayesinde mikroplara dayanıklı, bakteri üretmeyen, küf ve mantarlara karşı on bin kat daha fazla koruma sağlıyor.    İç ve dış cephe için benzersiz ürünler   AkzoNobel Marshall, Hijyen’in yanı sıra hem iç mekan hem de dış cepheler için benzersiz ürünlerin sunumunu gerçekleştirdi. Dış cepheleri adeta bir kahraman gibi koruyan Masterpro Ailesi’nde içeriğinde yüzde 100 Saf Akrilik barındıran Masterpro Saf Akrilik ve en önemli özelliği -20ºC ve +80ºC hava koşullarında elastikiyet sağlayarak yayılmak olan Masterpro Elastomerik adı altında iki yenilikçi ürün bulunuyor. Her iki ürün de dış cephe boyalarında işin uzmanları ve son kullanıcının en üstün beklentilerine cevap vermek üzere, yıllarca dayanıyor ve canlı renkler vaat ediyor.    Enerji tasarrufu da sağlayan yeni nesil özel ürünler   AkzoNobel Marshall, yenilenme hareketi kapsamında genel olarak hem aile hem de ülke ekonomisinde büyük bir bütçe açığına neden olan enerji harcamalarını düşürerek, çevreye dost ürünler geliştirme stratejisini de ilerletti. Bu yaklaşımla loş ve dar mekanları, var olan aydınlatma ve ışığı maksimum düzeyde yansıtarak ferahlatan ve daha da aydınlatan Marshall Light&Space boyaları ve yaz aylarındaki yoğun güneş ışınlarını yansıtarak, yüzeylerin daha az ısınmasını sağlayan Marshall Keep Cool dış cephe ürünü geliştirildi.    Aydınlık ve ferah mekanlar için Light&Space    Türkiye’nin önde gelen mimarları tarafından da onaylanan ve beğenilerini kazanan Marshall Light&Space sayesinde iç mekanlar renk tonu ne olursa olsun daha ferah ve geniş görünüyor. Aynı zamanda daha az aydınlatma enerjisi harcanacağından dolayı ürünler enerji tasarrufuna da büyük katkı sağlıyor.    Keep Cool güneş ışınlarını yansıtarak yüzeylerin daha az ısınmasını sağlıyor    Alman ZAE Laboratuarları tarafından test edilip onaylanan Marshall Keep Cool dış cephe ürünü sayesinde ise güneş ışınlarını yansıtarak yüzeyden uzaklaştırıyor. Böylece artık koyu renk tercihlerinde bile mükemmel sonuç verirken, +4C’ye kadar ısı farkı yaratıyor. Marshall Keep Cool, klima ile soğutma yerine, daha doğal bir serinlik ve tasarruf vaat ediyor.   Trend yaratan renk kombinasyonları, hayata en dekoratif şekilde giriyor   AkzoNobel Estetik Merkezi tarafından beş kıtadan gelen renk uzmanları, dekoratörler, iç mimarlar, modacılar ve sosyal psikologlar bir sonraki yılın renklerini bilimsel bir uzmanlıkla değerlendirerek, Uluslararası Renk Akımları kataloglarında Marshall tüketicileri ile buluşturuyor, renkler en güzel halleri ile duvarlarda yer alarak, dekorasyonu tamamlıyor.   Yepyeni ve benzersiz renk hizmetleri   Tüketiciler, “ne renk” sorusunun karşılığını artık Marshall’da buluyor. Marshall iPhone uygulaması sistemi sayesinde tüketiciler, koltuk, perde kumaşı veya herhangi bir dekorasyon malzemesi ile boya rengi aramak zorunda kalmıyor. iPhone ile fotoğrafı çekilmiş malzemenin renk karşılığı Marshall tarafından tanımlanıyor ve tüketiciye, birçok kombinasyon önerileri sunuluyor. Ayrıca Anında Renk Seçim kartı ile çekilmiş herhangi bir fotoğraf, Marshall web sitesine yüklendiğinde Marshall yine anında, renk ve renk kombinasyonları ile tüketicilerine benzersiz çözümler sunuyor.    Renk Hareketi, 2012 boyunca devam ediyor   AkzoNobel Marshall’ın dünya çapında bir girişimi olan ve Türkiye’de 2010 yılından bu yana devam eden Renk Hareketi, herkese umut aşılıyor ve hayatı renklendirmek için cesaret veriyor. Marshall Renk Hareketi, Temmuz 2011 tarihine kadar okullar, sokaklar, cadde ve binalarda gerçekleştirilen çeşitli boyama aktiviteleri ile Türkiye’nin dört bir yanına taşındı. Ayrıca, Yıldız Sarayı, Kula Evleri, Kadıköy Yeldeğirmeni gibi tarihi mekanlar da Renk Hareketi kapsamında özgün bir şekilde renklendirildi. Proje, 2012 boyunca hem Türkiye hem de dünya çapında yerel yönetimler ve halkın katkı ve katılımları ile devam edecek.    AkzoNobel Marshall, hayatı renklendirmek için çalışıyor   Dünyanın en büyük boya ve kaplama kuruluşu olan AkzoNobel, aynı zamanda da esaslı bir ölçekte özel kimyevi maddeler üretimi alanında faaliyet gösteriyor. Küresel olarak, gerek sanayiye gerek tüketicilere yeni ve gelişmiş ürünler sunmanın yanı sıra müşterilerinin ihtiyaçlarına da kalıcı çözümler üretiyor. Dünya çapında 80 ülkede, yaklaşık 60 bin çalışana sahip olan AkzoNobel, mükemmelliğe odaklı üretim süreçleriyle Yarının Cevaplarını Bugün Veriyor. Kuruluşu 1954 yılına dayanan Türkiye dekoratif boya pazarının lider markası Marshall ise 1998 yılı itibariyle AkzoNobel’in gücüyle büyümeye devam ediyor. AkzoNobel Marshall Boya bugün, Türkiye’nin yanı sıra başta KKTC, Rusya Ukrayna, Kazakistan, Özbekistan, Tacikistan, Bulgaristan, Kosova, Makedonya ve Arnavutluk olmak üzere toplam 15 ülkede faaliyet gösteriyor. Ürün grupları arasında; iç cephe boya ve astarı, dış cephe boya kaplama ve astarları, ahşap metal boya, tutkallar, macunlar, özel amaçlı ürünler, tinerler, dış cephe ısı yalıtım sistemleri, ahşap koruyucu ve vernikler yer alıyor. AkzoNobel Marshall, üretimden son kullanıcıya ulaştığı süreç içerisinde nihai ürün faydaları dahil olmak üzere, insan sağlığı ve çevreye karşı duyarlılığını uluslararası standartları referans alarak ön planda tutuyor.