AkzoNobel Marshall, Yeniden Bakmak temasıyla küçük detayları ortaya çıkarıyor!
AkzoNobel Marshall, Yeniden Bakmak teması, insanlara sıradan görünen küçük detayları ortaya çıkarın sloganıyla sesleniyor
“Renklendir Hayatı” sloganı ve yenilerek, daha da renklenen kurumsal kimliği ile insanların hayatına renk katmaya devam eden AkzoNobel Marshall, uluslararası çapta yürüttüğü araştırmaları sonucunda belirlediği 2012 Teması, Renk Paleti ve Renkleri ile hayatı renklendirmeye devam ediyor. 2012’nin beş ana renk trendinden biri olan “Yeniden Bakmak” teması, insanlara “sıradan görünen küçük detayları ortaya çıkarın” sloganıyla sesleniyor. Farkında bile olmadığınız yenilikleri keşfe hazır mısınız AkzoNobel Marshall’ın “Yeniden Bakmak” teması, ilk bakışta pek de güzel görünmeyen, terkedilmiş, eski binaların insana yeni şeyler keşfetmek için imkan vereceğini ifade ediyor. Oldukça basit ve romantik olmayan bu küçük detaylar, yakından bakınca güzelliklerini ve değerlerini ortaya koyuyor. Beton, cam ve metal kirişlere yeniden bakın AkzoNobel Marshall’ın “Yeniden Bakmak” temasında, ilham için bakılacak yer, bir hırdavatçı, garaj, ofis veya fabrika bile olabiliyor. Bu mekanların ayırt edici özellikleri; ahşap ve sıvadan, tel raptiye ve klasörlere kadar en makul biçimde istif edilmiş kullanışlı, güvenilir malzeme, alet ve ekipmanla dolu olması. Bu mekanların çoğu, beton, cam, metal kirişler, ahşap ve çivi gibi tümü gösterişsiz, güvenilir ilerini gerçekleştiren ama gerçekten de sıradan şeylerden inşa ediliyor. Öyle bile olsalar, endüstriyel çağın modern insanlarına farklı bir ilham ve bakış açısı ile hayatı renklendirme konusunda cesaret vermeye yetiyor. Denim mavisi, endüstriyel nötrler, paslı metal tonları ve daha fazlası AkzoNobel Marshall’ın “Yeniden Bakmak” renk paleti, ilhamını, endüstriyel mirasın gerçekçi özelliklerinden ve buna her zaman eşlik eden erkeksi estetik anlayışından alıyor. Palette, denim mavisi, endüstriyel nötrler, paslı metal tonları, dikiş makinesi yeşili, tel, metal kapı ve boru hatlarının parlak uyarı işareti tonları ve en az diğerleri kadar önemli motor ve beton grileri yer alıyor. AkzoNobel Marshall hayatı renklendirmek için çalışıyor Dünyanın en büyük küresel boya ve kaplamalar şirketi ve özel kimyasalların ana üreticisi olan AkzoNobel, dünya genelinde endüstri ve tüketicilere yenilikçi ürünler sunuyor. Müşterileri için sürdürülebilir cevaplar geliştirmek konusunda iddialı olan AkzoNobel’in portföyünde, Dulux, Sikkens, International ve Eka gibi çok iyi bilinen markalar bulunuyor. AkzoNobel, Türkiye’de de Marshall markası ile küresel teknoloji ve tecrübelerle geliştirilmiş ürün ve renk hizmetleri ile hayata renk katıyor. Genel merkezi, Amstredam Hollanda’da bulunan AkzoNobel, Global Fortune 500 Şirketleri arasında yer alıyor ve sürdürülebilirlik alanında sürekli olarak lider konumda sınıflandırılıyor. AkzoNobel’in dünya çapında 80’den fazla ülkede, 55 bin Kendini Mükemmelliği ve Yarının Cevaplarını Bugünden Elde Etmeye adamış çalışanı bulunuyor. www.marshallboya.com.tr