Sektörel

Alo Tapu Hattı'nda randevu sistemi büyük ilgi görüyor!

“ Alo Tapu Hattı ” ile “ Online Randevu Sistemi ”ni hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet verme esasına göre kuruldu. Bu hat sayesinde telefonla randevunun yanı sıra aynı zamanda, bilgi, şikâyet ve ihbarlar, hizmetin iyileştirilmesi işlemleri, tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülüyor.


Randevu aramaları her geçen gün artıyor

ALO 181’e Tapu ve Kadastro konusunda özellikle telefonla randevu alma konusunda gelen aramalar her geçen ay artarak devam ediyor. Geçtiğimiz ay merkez en fazla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Tekirdağ, Kocaeli ve Mersin illerinden arandı.


Vatandaşların hattı ararken en fazla merak ettiği ve bilgi sorusu yönelttiği bazı sorular ise şöyle: Veraset ve intikal işlemlerini nasıl gerçekleştirebiliriz, konut alım ve satımında harç ve vergi miktarları ne kadar, kentsel dönüşüme katılsak Tapu harçlarından da muaf mıyız, oturduğumuz evin ada, parsel bilgilerini öğrenebilir miyiz, kimler aile konutu şerhi verebilir?


 

TOKİ Haber