AVM

Atakule 200 milyon TL'ye yenileniyor!

Ankara’nın ilk AVM’si olan Atakule, 200 milyon TL’ye yenileniyor. Hedef; yılda 4.5 milyon ziyaretçi, 500 milyon TL ciro...

Türkiye’nin ikinci, Ankara’nın ise ilk alışveriş merkezi olan Atakule, Atakule GYO tarafından yeniden yapılıyor. JLL Türkiye ile işbirliği yapan Atakule GYO, 200 milyon TL’ye yenilenecek Atakule’yi 2016 sonunda yeniden açmayı planlıyor. Hedef; A Tasarım Mimarlık’ın tasarım çalışmalarını yürüttüğü Atakule’yi yerli-yabancı marka karması, döner restoranı ve botanik bahçesiyle butik bir AVM’ye dönüştürmek. Bir diğer hedef ise yıllık 4.5 milyona yakın ziyaretçi ağırlamak ve minimum 500 milyon TL ciro’yu ulaşmak. Atakule GYO İcra Kurulu Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Mehmet Arpacı, “Tarman Group tarafından alınan Atakule’yi tekrar kentin kalbinin attığı, çağdaş yaşam merkezi haline getireceğiz” dedi.


Do&Co’ya açık çağrı


JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş ise projeyle ilgili şu bilgileri verdi: “20 bin metrekarelik AVM alanında 100 civarında mağazayla projelendirdiğimiz yeni Atakule, yeme içme alanlarıyla fark yaratacak. Ankara’da olmayan markaları getireceğiz. Louis Vuitton Ankara’ya yakışmaz mı?” Alkaş, döner restoran için de THY ile çalışan, yurt dışında birçok ülkeye yayılan Do&Co’ya çağrıda bulunarak, “Biz Do&Co’yu buraya getirmek istiyoruz. Ben, sahibi Attilla Bey’in yerinde olsam burayı kaçırmazdım burayı” yorumunu yaptı.



Vatan