05 / 05 / 2024

Ayaydın-Miroglio kriz dinlemiyor

Ayaydın-Miroglio kriz dinlemiyor

Ayaydın-Miroglio, krizde mağaza atağına kalkıyor.



İpekyol ve Machka markalarının sahibi Ayaydın-Miroglio Group, ekonomik krizi fırsata çevirmeyi hedefliyor. 2009'da yüzde 30 büyüme planları yapan grup ihracatını da bu yönde artırmayı hedefliyor

Ayaydın-Miroglio Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Ayaydın, "Bugün piyasada nakit sıkıntısı olmayan firmalardan biriyiz. Bugünkü mevcut kriz durumunu önceden görerek önlemlerimizi aldık ve planlarımızda bir sapma olmadan uluslararası markalar yaratma hedefimiz doğrultusunda yürüyoruz" dedi.

Dünya ekonomik krizle sarsılırken, Türkiye'de de perakende sektörünün yüzde 30-40 oranında daraldığını söyleyen Ayaydın, kimsenin bugün işçi çıkarmadığını, ancak herkeste yarının ne olacağı endişesinin hakim olduğunu söyledi. Ayaydın, "İşçi çıkarmak aklımızdan geçmiyor. Hatta Edirne'deki tesisimizde çalışan 500 kişiyi iki yıl içinde iki katına çıkaracağız. Bu yıl 25 mağaza açarak toplamda 105 mağazaya ulaştık. Gelecek yıl 30 mağaza daha açacağız. İtalyan ortağımız Miroglio ile bugün piyasada nakit sıkıntısı olmayan firmalardan biriyiz. İyi ki ortaklık yaptık" dedi.

Bu yıl cirolarının da 100 milyon dolara ulaşacağını kaydeden Ayaydın, sosyal sorumluluk faaliyetlerine de devam ettiklerini belirtti.

20'şer kişilik eğitim

İpekyol Edirne Üretim Merkezi'nde Edirne Valiliği, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ve Halk Eğitim Merkezi ile işbirliğine gittiklerini anlatan Ayaydın, hem işsizlere eğitim imkânı sağlayacaklarını hem de bu kişilere iş fırsatı yaratacaklarını belirtti. Dönemsel olarak 20'şer kişiyi tesislerinde eğiten grup, başarılı olanları istihdam edecek.

Milliyet

Geri Dön