Perakende

Barçın Spor, 34'üncü şubesini Akasya AVM'de açtı!

Spor giyim ve aksesuar perakendeciliğinde yarım aşırı geride bırakan Barçın ve bu sektörde Türkiye'nin lider kuruluşu olarak gelişim çizgisini sürdüren Barçın Spor, birbiri ardına açtığı mağazaları ile gündemde...


Türkiye'nin en büyük spor mağaza zinciri Barçın Spor, İstanbul'da hizmete giren yeni mağazası ile şube sayısını 34'e çıkardı. Spor giyim ve aksesuar perakendeciliğinde yarım aşırı geride bırakan Barçın ve bu sektörde Türkiye'nin lider kuruluşu olarak gelişim çizgisini sürdüren Barçın Spor, birbiri ardına açtığı mağazaları ile gündemde. 

İzmir genelinde 15 mağazası bulunan Barçın Spor, Çanakkale, Edremit, Bodrum, Balıkesir, Adapazarı, Sakarya, Bergama, Aydın Antalya ve son olarak İstanbul'da Akasya AVM'de açtığı 4'üncü mağazası ile 34 şubeye ulaştı. 


20 BİN METREKAREDE HİZMET 

Marmara, Ege ve Akdeniz Bölgeleri'nde bulunan mağazalarında toplam 20 bin metrekarelik alanda hizmet verdiklerini belirten Barçın Spor Yönetim Kurulu Başkanı Deniz Barçın, İzmirli bir firma olarak İstanbul ve diğer illerde gördükleri ilgiden büyük memnuniyet duyduklarını söyledi. 

Deniz Barçın, "İstinye Mağazası'nın ardından kısa zamanda İstanbul'da çok sevildik. 

Diğer mağazalarımız sayesinde geniş bir pazara yayılma fırsatı yakaladık. AVM'lerde bilhassa Arap ülkelerinden gelenler olmak üzere yabancı misafirlerimizden çok ilgi görüyoruz. İzmir insanının sıcaklığını hissettirdiğimizi düşünüyorum. 

Akasya Projesi, İstanbul yapılanmamızın önemli bir halkası, önümüzdeki fırsatlara göre mağaza sayımızı artırmayı hedefliyoruz. Dünya pazarının yatırım merkezi haline gelen İstanbul bizim için de önemli bir genişleme sahası" diyerek, mağaza yatırımlarının bu yıl içerisinde hızla devam edeceğini belirtti. 


FARKLI BİR KONSEPT 

İstinyepark, Trump AVM ve Gaziosmanpaşa Cadde'den sonra Anadolu Yakası'nın en prestijli projesi Akasya AVM'de 4. şubesi Nike Shop ile hizmet vermeye başladıklarım belirten Deniz Barçın, "400 metrekarelik mağazamızda 16 kişilik ekiple çok farklı bir konsept sunuyoruz" dedi. 

Mağaza içinde özellikle koşu ve performans ürünlerine önemli bir alan ayrıldı. Hazırlanan bu özel alanda tüketiciler, beğendikleri ayakkabıyı koşu bandına çıkarak test edebilme imkanına sahip oluyor. Müşterilerine dünyadaki en son gelişmeleri anında yansıtan, trendleri, tüketici eğilimlerini yakından takip eden çizgisi ile farklı bir vizyona sahip olan Barçın Spor mağazalarını yılda 9 milyondan fazla kişi ziyaret ediyor. 

Spor ve spor giyim tutkunları, aradıkları her ürünü Barçın Spor'da bulmanın kolaylığını yaşıyor. 


HaberTürk Egeli