Perakende

Barçın Spor, mağaza sayısını 34'e çıkardı!

İzmir genelinde 15 mağazası bulunan Barem Spor, Çanakkale, Edremit, Bodrum, Balıkesir, Adapazarı, Sakarya, Bergama, Aydın Antalya ve son olarak İstanbul'da Akasya ÂVM'de açtığı 4. mağazası ile 34 şubeye ulaştı.


İzmir genelinde 15 mağazası bulunan Barçın Spor, Çanakkale, Edremit, Bodrum, Balıkesir, Adapazarı, Sakarya, Bergama, Aydın Antalya ve son olarak İstanbul'da Akasya ÂVM'de açtığı 4. mağazası ile 34 şubeye ulaştı. Marmara, Ege ve Akdeniz Bölgeleri'nde bulunan mağazalarının toplam 20 bin metrekare hizmet alanında dünyanın en gözde spor giyim markalarını tüketiciyle buluşturduklarını ifade eden Barçın Spor Yönetim Kurulu Başkanı Deniz Barçın, İzmirli bir zincir mağaza olarak İstanbul ve diğer illerde gördükleri ilgiden büyük memnuniyet duyduklarını söyledi. Barçın, "İstinye Mağazası'nın ardından kısa zamanda İstanbul'da çok sevildik. Diğer mağazalarımız sayesinde geniş bir pazara yayılma fırsatı yakaladık. AVM'lerde bilhassa Arap ülkelerinden gelenler olmak üzere yabancı misafirlerimizden çok ilgi görüyoruz. İzmir insanının sıcaklığını hissettirdiğimizi düşünüyorum. 

Akasya Projesi İstanbul yapılanmamızın önemli bir halkası. Önümüzdeki fırsatlara göre mağaza sayımızı artırmayı hedefliyoruz. Dünya pazarının yatırım merkezi haline gelen İstanbul bizim için de önemli bir genişleme sahası" diyerek mağaza yatırımlarının bu yıl içerisinde hızla devam edeceğini belirtti. 

Yılda 9 milyon kişi İstinyepark, Trump AVM ve Gaziosmanpaşa Cadde'den sonra Anadolu Yakası'run en prestijli projesi Akasya AVM'de 4. şubesi Nike Shop ile hizmet vermeye başlayan Barçın Spor'un 400 metrekarelik mağazasında 16 kişilik ekiple müşterilerine çok farklı bir konsept sunduklarını sözlerine ekleyen Deniz Barçın, "Mağaza içinde özellikle koşu ve performans ürünlerine önemli bir alan ayrıldı. Hazırlanan bu özel alanda tüketiciler beğendikleri ayakkabıyı koşu bandına çıkarak test edebilme imkanına sahipler. 

Barem Spor, müşterilerine dünyadaki en son gelişmeleri anında yansıtan, trendleri, tüketici eğilimlerini yakından takip eden çizgisi ile farklı bir vizyona sahip. 

Mağazalarımızın yılda 9 milyondan fazla spor ve spor giyim tutkunu tarafından ziyaret edilmesi başarımızın önemli bir göstergesi" dedi. 



Yenigün