Bayim Olur Musun Fuarı’nda franchise sistemi anlatıldı!
Bayim Olur musun Fuarı'nın 15’incisi CNR Expo’da düzenlendi. Girişimci adayları bir araya getiren ERA Gayrimenkul avantajlı franchise sistemini anlattı.
‘Bayim Olur musun Fuarı’na katılan ERA Gayrimenkul Türkiye, fuara katılan adaylara franchise sistemi hakkında bilgi verdi. 15’incisi düzenlenen ‘Bayim Olur musun?’ fuarı girişimci adaylarıyla markaları bir araya topladı.
ERA Genel Müdürü Özhan Atalay'ın seminer verdiği fuarda ziyaretçilere franchise imkanları analtıldı. Atalay fuar katılımcılarından memnun olduklarını belirterek “Bu yıl 15’incisi düzenlenen ‘Bayim Olur musun Fuarı’nda yer almaktan son derece mutluyuz. Sektörümüzde bunun gibi sürdürülebilir, başarılı fuarlara ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Öte yandan standımıza gelen ziyaretçilerimizin ayırdıkları vaktin karşılığını alarak evlerine döndüklerini görmek de bizler için bir başka motivasyon kaynağı oluyor” dedi.
Markalaşmanın önemine dikkat çeken Atalay, gelişmiş ülkelerden örnekler sundu. Ülkemüzde markalaşmanın ise yeni yer bulmaya çalıştığını ifade etti. Gecikmeye sebep olarak ise tüketiciyi korumaya yönelik hiçbir yasa olmamasını söyledi.
Atalay, “Türkiye gayrimenkul sektörünün adeta kanayan yarası haline gelen markalaşma sorunu ve broker eğitimi sorunlarına yönelik bugüne kadar dile getirdiklerimizi ve ERA Türkiye olarak yaptıklarımızı burada da kısaca anlatma imkanı bulduk. Güzel bir katılımla gerçekleşen seminer hem benim adıma hem de dinleyiciler adına verimli geçti. ERA Türkiye olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da sektörümüz için yüksek katma değerli hizmetler üretmenin yanı sıra sektörün lider oyuncularından biri olmanın verdiği sorumlulukla sektör sorunlarını tespit edip elimizden geldiğince çözüm ortağı da olmaya devam edeceğiz” dedi.
Dünya markalı gayrimenkul ofislerini seçiyor
Atalay, gayrimenkul sektöründe girişimci ruha sahip herkesin ofis açarak hatta açmadan sektöre girebildiğini söyledi. Müşteriye hatalı veya yanlış bilgi verilmesinin hiçbir kanuni cezai müeyyide ile karşı
karşıya kalmadığını belirtti.
Sektöre olan güveninin azaldığını ifade eden Atalay müşterilerin markalı ofislere, marka değerinden dolayı güvenle yaklaştığını aktardı.
Gelişmiş ülkelerde insanların markalı danışmanlarla çalıştığını ifade eden Atalay, Kuzey Amerika’da % 90, İngiltere’de % 80, Avrupa genelinde % 60, olan rakamın Türkiye’de ise şimdilik sadece % 7 olduğu bilgisini verdi.