Perakende

Beko, İstanbul'da 7 mağaza açtı!

Arçelik AŞ açıklamasına göre, 100'den fazla ülkede ürün ve hizmet sunan Beko, farklı pazarlardaki farklı tüketici alışkanlıklarına yönelik tecrübesini Türkiye'ye taşıyor.

Beko, İstanbul'un önemli noktalarında 2 gün içerisinde 7 yeni mağaza açılışı yaptı.


Arçelik AŞ açıklamasına göre, 100'den fazla ülkede ürün ve hizmet sunan Beko, farklı pazarlardaki farklı tüketici alışkanlıklarına yönelik tecrübesini Türkiye'ye taşıyor.


Beko'nun yeni mağazaları, tüketicileri dünya standartlarında bir hizmet ile buluşturuyor. Ürün sunum ve deneyimleme alanları, dijital görüntüleme alanları, pişirme etkinlikleri için mutfak alanlarıyla, özel konsept mağazacılık anlayışı hayata geçiriliyor.


Beko, 23-24 Mart 2016 tarihlerinde Beşiktaş, Gaziosmanpaşa, Üsküdar, Ümraniye ve Bağcılar'da birer, Esenyurt'ta ise iki mağaza olmak üzere toplamda 7 mağazasının açılışını gerçekleştirdi.


Açılışlara, Arçelik AŞ Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, Türkiye'den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük, Perakende Geliştirme Direktörü Erhan Akdoğan, Beko Türkiye Satış Direktörü Oğuzkan Şatıroğlu, ve Beko yöneticileri katıldı.


-"Yeni konsept mağaza yatırımlarımıza hızla devam edeceğiz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Genel Müdür Bulgurlu, şunları kaydetti:


"Dünyanın dört bir yanında tüketicilerin hayatına değer katan Beko markamız, yenilikçi mağaza konsepti ile Türkiye'de atağa kalkıyor. Başarıdan başarıya koştuğumuz global pazarlarda edindiğimiz deneyim ile ülkemizdeki mağazacılık anlayışına yeni bir soluk getiriyoruz. Müşteri deneyiminin başlangıç noktası olarak gördüğümüz mağazalarımızı, modern perakendecilik trendleri ile tasarlanan bir yaşam alanına dönüştürüyoruz.


Türkiye'de 2015 yılında Beko mağazalarımızda yaklaşık 60 milyon ziyaret sayısına ulaştık. Yeni atılımlarımızla bu rakamı daha da yükseklere taşımayı hedefliyoruz. Yenilikçi yüzümüzü temsil eden mağazalarımızın, hedeflerimiz için itici güç olacağına inanıyorum. Yüksek teknolojiye sahip, kaliteli, enerji tasarruflu ve çevreci ürünlerimizi dünya standartlarında bir müşteri deneyimi ile sunuyoruz. Bu doğrultuda yeni konsept mağaza yatırımlarımıza hızla devam edeceğiz."


Türkiye'den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer de Beko için yeni bir dönem başladığına dikkati çekti. Dinçer, şu ifadeleri kullandı:


"Beyaz eşya ve tüketici elektroniğindeki zengin ürün yelpazesiyle öne çıkan mağazalarımız, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek noktadan karşılayabilecekleri bir yapıya kavuşuyor. Mağazalarımızda devreye almakta olduğumuz 'Asistanım' satış asistanı tablet uygulamamız, dijital görüntüleme ve ürün deneyimleme alanlarımızla müşterilerimize en uygun çözümleri hızlıca seçme imkanı sunuyoruz. Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak için çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz."


Beko'nun yeni mağazaları, açılıştan itibaren 1 hafta boyunca farklı ürün gruplarında özel fiyatlar ve avantajlı fırsatlar sunacak.


AA


Haber Hürriyet'te şu şekilde yer aldı;


AVRUPA’nın önde gelen beyaz eşya markası Beko, Türkiye’deki konumunu yeni mağaza yatırımlarıyla güçlendirecek.


100’den fazla ülkede hizmet veren Beko, İstanbul’da iki günde 7 mağaza açtı. Beko’nun özel konseptli mağazalarının Türkiye çapına yayılacağını söyleyen Arçelik Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, “Dünyanın dört bir yanında tüketicilerin hayatına değer katan Beko markamız, yenilikçi mağaza konsepti ile Türkiye’de atağa kalkıyor” dedi. Global pazarlarda edindikleri deneyim ile Türkiye’de mağazacılık anlayışına yeni bir soluk getirdiklerini anlatan Hakan Bulgurlu, şöyle konuştu: “Müşteri deneyiminin başlangıç noktası olarak gördüğümüz mağazalarımızı, modern perakendecilik trendleri ile tasarlanan bir yaşam alanına dönüştürüyoruz. Türkiye’de 2015 yılında Beko mağazalarımızda yaklaşık 60 milyon ziyaret sayısına ulaştık, yeni atılımlarımızla bu rakamı daha da yükseklere taşımayı hedefliyoruz. Yenilikçi yüzümüzü temsil eden mağazalarımızın, hedeflerimiz için itici güç olacağına inanıyorum. Yüksek teknolojiye sahip, kaliteli, enerji tasarruflu ve çevreci ürünlerimizi dünya standartlarında bir müşteri deneyimi ile sunuyoruz. Bu doğrultuda yeni konsept mağaza yatırımlarımıza hızla devam edeceğiz.


”DİJİTAL SATIŞ ASİSTANI

Beko için yeni bir dönemin başladığını dile getiren Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, “Beyaz eşya ve tüketici elektroniğindeki zengin ürün yelpazesiyle öne çıkan mağazalarımız, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek noktadan karşılayabilecekleri bir yapıya kavuşuyor. Mağazalarımızda devreye almakta olduğumuz ‘asistanım’ satış asistanı tablet uygulamamız, dijital görüntüleme ve ürün deneyimleme alanlarımızla, müşterilerimize en uygun çözümleri hızlıca seçme imkanı sunuyoruz. Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak için çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz” dedi.


Hürriyet 


Haber Akşam'da şu şekilde yer aldı


KAMUNUN ikinci katılım bankası olarak şubat ayı sonunda kapılarını açan Vakıf Katılım, 2016 sonuna kadar 30 şube ve 500 çalışana ulaşmayı hedefliyor. İlk aşamada Mecidiyeköy’de bulunan genel müdürlük binasının girişinde yer alan merkez şube ve 120 personelle çalışmalarını başlatan Vakıf Katılım, kamunun da desteğiyle faiz konusunda hassasiyet taşıyan yurtdışı fonların Türkiye’ye getirilmesi ve Türkiye’nin İslami finansın merkezi olması konusunda öncü rol oynamayı hedefliyor. 


Hedef 3 bin çalışan

Vakıf Katılım Yönetim Kurulu Başkanı Öztürk Oran, katılım bankacılığını diğer bankalardan ayıran en önemli özelliği, 'merhametli bankacılık' yaklaşımı olarak tanımlamıştı. Vakıf Katılım, 2023'e kadar Türkiye genelinde 250 şubeye ve toplam 3 bin çalışana ulaşmayı hedefliyor.


Akşam 




Haber Vatan Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;


Beko, global pazarlardaki tecrübesini özel konsept mağazacılıkla Türk pazarına taşıdı. Pişirme deneyimi için mutfaklarla donatılan mağazalardan 7 tane açıldı


Avrupa’nın bir numaralı beyaz eşya markası Beko, yeni konsept mağazaları ile Türk tüketicileri dünya standartlarında hizmetle buluşturuyor. 100’den fazla ülkede farklı tüketici alışkanlıklarına yönelik tecrübesini Türkiye’ye taşıyan Beko, ürün sunum ve deneyimleme alanları, dijital görüntüleme alanları, pişirme etkinlikleri için mutfak alanlarıyla özel konsept mağazacılık anlayışını hayata geçirdi. Türkiye’deki konumunu yeni mağaza yatırımlarıyla daha da güçlendirmeyi hedefleyen  Beko, 2 günde 7 mağaza açtı.

 

Mağazacılığa yeni soluk

 

Açılışlara katılan Arçelik Genel Müdürü Bulgurlu, Beko markasının yenilikçi mağaza konsepti ile Türkiye’de atağa kalktığını söyledi. Bulgurlu şöyle devam etti: “Global pazarlarda edindiğimiz deneyim ile ülkemizdeki mağazacılık anlayışına yeni bir soluk getiriyoruz. Mağazalarımızı, modern perakendecilik trendleri ile tasarlanan bir yaşam alanına dönüştürüyoruz. Türkiye’de Beko mağazalarımızda yaklaşık 60 milyon ziyaret sayısına ulaştık. Yeni atılımlarımızla bu rakamı daha da yükseklere taşımayı hedefliyoruz. Yenilikçi yüzümüzü temsil eden mağazalarımızın,  hedeflerimiz için itici güç olacağına inanıyorum. Yüksek teknolojiye sahip,  kaliteli, enerji tasarruflu ve çevreci ürünlerimizi dünya standartlarında bir müşteri deneyimi ile sunuyoruz. Bu doğrultuda yeni konsept mağaza yatırımlarımıza hızla devam edeceğiz.”               

Özel fiyatlar sunacak

 

Ürün sunum ve deneyimleme, dijital görüntüleme, pişirme etkinlikleri için mutfak alanlarıyla donatılan Beko’nun yeni mağazaları, açılıştan itibaren 1 hafta boyunca farklı ürün gruplarında özel fiyatlar ve avantajlı fırsatlar sunacak.

 

Tabletle hızlı seçim imkanı

 

Beko için yeni bir dönem başladığına dikkati çeken Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer de, beyaz eşya ve tüketici elektroniğindeki zengin ürün yelpazesiyle öne çıkan mağazalarının, müşterilerin tüm ihtiyaçlarını tek noktadan karşılayabilecekleri bir yapıya kavuştuğunun altını çizdi.

 

Dinçer, “Mağazalarımızda devreye almakta olduğumuz ‘Asistanım’ satış asistanı tablet uygulamamız, dijital görüntüleme ve ürün deneyimleme alanlarımızla müşterilerimize en uygun çözümleri hızlıca seçme imkanı sunuyoruz. Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak için çalışmalarımızı tüm  hızıyla sürdürüyoruz” dedi.

 

Avrupa’da lider marka

 

Avrupa pazarında payını son 7 yılda en çok artıran Beko, solo beyaz eşya pazarında lider konumda bulunuyor. İngiltere pazarının öncü markası, Fransa’da solo pazarın lideri olan Beko, Polonya beyaz eşya pazarında birinci konumda. Almanya, İtalya, İspanya ve Rusya gibi önemli ülkelerde pazar payını artırmaya devam eden Beko, Beşiktaş ve FC Barcelona’nın da resmi sponsoru.


Vatan