Perakende

Beko’dan İstanbul’a 8 yeni mağaza!

Avrupa’nın bir numaralı beyaz eşya markası Beko, yeni konsept mağazacılık atağını İstanbul’da açtığı 8 yeni mağaza ile sürdürüyor.

Avrupa solo beyaz eşya pazarının lider markası olan Beko, Türkiye’deki konumunu güçlendiren mağaza yatırımlarına devam ediyor. Konsept mağazalaşma atağıyla perakende sektörüne yeni bir soluk getiren Beko, İstanbul’un en önemli noktalarındaki yeni mağazalarıyla iddialı yolculuğunda güçlü bir adım daha attı. Beko, 27-28 Eylül 2016 tarihlerinde Maltepe, Çekmeköy, Kağıthane, Arnavutköy, Bağcılar ve Bakırköy’de birer, Beyoğlu’nda iki mağaza olmak üzere toplamda 8 mağazasının açılışını yaparken, bu yıl İstanbul’daki yeni mağaza sayısını 19’a yükseltti.


Beko’nun dünyadaki farklı pazarlardaki tecrübesini Türk tüketicisiyle buluşturmaya devam eden yeni mağazaları, deneyimleme ve ürün sunumu ile farklılaşıyor. Konsept mağazacılık anlayışıyla tasarlanan mağazalarda dijital görüntüleme alanlarının yanı sıra deneyim odaklı pişirme alanları da bulunuyor.


Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, “Türkiye’nin her bir noktasına ulaşma hedefiyle çıktığımız mağazalaşma yolculuğu, İstanbul’da açtığımız 8 yeni mağazayla devam ediyor. Türkiye’nin en büyük dayanıklı tüketim perakendecisi olarak mağazalarımızı artık yenilikçi ürün ve hizmetlerimizi en uygun finansman çözümleri ile tüketicilerle buluşturan bir teknoloji kanalı olarak konumluyoruz. Yeni konsept modern perakendecilik yaklaşımı ile müşteri deneyimini zenginleştirerek geleneksel bayi kanalımızın dönüşümünü gerçekleştiriyoruz” dedi.


Beko’nun yeni mağazalarının perakende dünyasında büyük fark yarattığını vurgulayan Dinçer, “Beko mağazalarımız yılda yaklaşık 60 milyon müşteri trafiği çekerken, müşterilerimize her yıl 1000’den fazla kampanya sunuyoruz. Bu farkı daha geniş bir tüketici kitlesine ulaştırmak için yatırımlarımız devam edecek. Mağazalarımızda dijital dönüşüme devam ederek teknoloji ürünlerine odaklanacağız. Bundan sonra da Türkiye’ye üründe, hizmette, mağazacılıkta ilkleri getirmeyi hedefliyoruz. Perakende teknolojilerine daha fazla yatırım yapacağız, deneyim alanlarını artıracağız. Yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşterilerin daha sık ziyaret edilmesini hedefliyoruz. 100 milyon yeni müşteri trafiği hedefliyoruz. Hedefimiz yenilikçi ürün, kaliteli hizmet ve uygun finansman koşulları sunarak pazarı büyütmek” dedi.


Avrupa pazarında son 7 yılda en çok büyüyen marka olan Beko, solo beyaz eşya pazarında lider konumda bulunuyor. İngiltere ve Polonya’da toplam pazarda lider, Fransa’da solo pazarın lideri olan Beko, Beşiktaş ve FC Barcelona’nın da resmi sponsoru.


Haber AA'da şu şekilde yer aldı


Arçelik AŞ'nin uluslararası markası Beko, İstanbul'da 8 yeni konsept mağazasının açılışını gerçekleştirdi.


Arçelik AŞ açıklamasına göre, Avrupa solo beyaz eşya pazarının lider markası Beko, Türkiye'deki konumunu güçlendiren mağaza yatırımlarına devam ediyor. Beko, Maltepe, Çekmeköy, Kağıthane, Arnavutköy, Bağcılar ve Bakırköy'de birer, Beyoğlu'nda iki mağaza olmak üzere toplamda 8 mağazasının açılışını yaparken, bu yıl İstanbul'daki yeni mağaza sayısını 19'a yükseltti.


Beko'nun dünyada farklı pazarlardaki tecrübesini Türk tüketicisiyle buluşturmaya devam eden yeni mağazaları, deneyimleme ve ürün sunumu ile farklılaşıyor. Konsept mağazacılık anlayışıyla tasarlanan mağazalarda dijital görüntüleme alanlarının yanı sıra deneyim odaklı pişirme alanları da bulunuyor.


Açıklamada görüşlerine yer verilen Arçelik AŞ Türkiye'den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, "Türkiye'nin her bir noktasına ulaşma hedefiyle çıktığımız mağazalaşma yolculuğu, İstanbul'da açtığımız 8 yeni mağazayla devam ediyor. Türkiye'nin en büyük dayanıklı tüketim perakendecisi olarak mağazalarımızı artık yenilikçi ürün ve hizmetlerimizi en uygun finansman çözümleri ile tüketicilerle buluşturan bir teknoloji kanalı olarak konumluyoruz. Yeni konsept modern perakendecilik yaklaşımı ile müşteri deneyimini zenginleştirerek geleneksel bayi kanalımızın dönüşümünü gerçekleştiriyoruz. Beko'nun yeni mağazaları perakende dünyasında büyük fark yaratıyor. Beko mağazalarımız yılda yaklaşık 60 milyon müşteri trafiği çekerken, müşterilerimize her yıl binden fazla kampanya sunuyoruz. Bu farkı daha geniş bir tüketici kitlesine ulaştırmak için yatırımlarımız devam edecek." ifadelerini kullandı.


Dinçer, şunları kaydetti:

"Mağazalarımızda dijital dönüşüme devam ederek teknoloji ürünlerine odaklanacağız. Bundan sonra da Türkiye'ye üründe, hizmette, mağazacılıkta ilkleri getirmeyi hedefliyoruz. Perakende teknolojilerine daha fazla yatırım yapacağız ve deneyim alanlarını artıracağız. Yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşterilerin daha sık ziyaret edilmesini hedefliyoruz. 100 milyon yeni müşteri trafiği hedefliyoruz. Hedefimiz yenilikçi ürün, kaliteli hizmet ve uygun finansman koşulları sunarak pazarı büyütmek."


AA