Bosch Çağrı Yönetim Merkezi`nin müşterilerine sağladığı yeni hizmet anlayışı
444 6 333 Bosch Çağrı Yönetim Merkezi, haftanın 7 günü eğitimli müşteri temsilcileri aracılığıyla teknik destekten kampanya bilgilendirmelerine kadar her türlü servisi tüm detaylarıyla tüketicilerinin hizmetine sunuyor.
Yüksek kalitede müşteri hizmetleri hedeflenerek geliştirilen Bosch Çağrı Yönetim Merkezi, sadece servis hizmeti değil; Bosch ürünleri, kampanyaları ve yetkili satıcıları ile ilgili her türlü soru ve soruna profesyonel bir ekiple çözüm sunuyor. Bosch Çağrı Yönetim Merkezi'ne haftanın 7 günü Türkiye'nin her yerinden alan kodu çevirmeden 444 6 333 numaralı hattan ulaşılabiliyor.
Ayrıca, yapılan anketler sayesinde de düzenli veri akışı sağlanıyor ve müşterinin ihtiyaçları çok yakından takip edilerek, kısa sürede çözümler üretiliyor.
Nöbetçi Acil Servis ile her zaman çözüm üretiliyor!
İlk defa Bosch tarafından geliştirilen "Acil Nöbetçi Servis" hizmeti standart çalışma saatleri dışında da tüketicilerin sorunlarına çözüm bulmayı amaçlıyor. Pazar günleri 10:00-22:00, diğer günler 20:00-22:00 saatleri arasında uygulanan servis bayram ve resmi tatil günlerinde dahi hizmet veriyor.
Tüm gün eve kapanıp servis bekleme devri sona erdi!
444 6 333 numaralı Bosch Çağrı Yönetim Merkezi'ni arayan tüm tüketiciler gün içerisinde belirlenen 2 saatlik bir aralık için randevu alabiliyor ve teknik ekip belirlenen 2 saat aralığında mutlaka tüketiciye ulaşıyor.
Ayrıntılı hizmet anlayışı
Bosch, ayrıntılı hizmet anlayışı ile farklılaşıyor. Bosch'ta uzun süreli tamir gerektiren ve servise götürülmesi zorunlu ürünlerde müşteriyi güç durumda bırakmamak amacıyla alınan ürünün yerine geçici olarak ikame ürün bırakılıyor. Küçük ev aletleri dahi evden alınarak onarılıyor ve yine eve teslim ediliyor.