03 / 05 / 2024

Çatı Yönetim Hizmetleri ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Çatı Yönetim Hizmetleri ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Çatı Yönetim Hizmetleri ve Ticaret Limited Şirketi, Türkay Saral tarafından 20 bin TL sermaye ile 27 Ekim'de Küçükçekmece, Atakent Mahallesi, 235.Sokak Akasya Evleri'nde kuruldu.



Çatı Yönetim Hizmetleri ve Ticaret Limited Şirketi, Türkay Saral tarafından 20 bin TL sermaye ile 27 Ekim'de Küçükçekmece, Atakent Mahallesi, 235.Sokak Akasya Evleri'nde kuruldu. 


Çatı Yönetim Hizmetleri ve Ticaret Limited Şirketi iş konusu; Şirketin amaç ve konusu başlıca şunlardır  : Yürürlükteki ithalat ve ihracat rejimleri çerçevesinde aşağıdaki konularla ilgili toptan ve perakende yurt içi ve yurt dışı satış ve pazarlaması ile ticaretini yapmak. Aşağıdaki fıkralarda yazılı hizmet, mamul, yarı mamul ham maddelerin ithalat ve ihracatını, ayrıca bu malların distribütörlüğünü, bu mallar üzerinde mümessillik, acentelik işlemlerini ve yine bu malların toptan ve perakende yurt içi ve yurt dışı pazarlama ve satışlarını yapmak. A. Tesis Yönetimi Hizmetleri; (1)  Site, İş merkezi, bina, alışveriş merkezi, tesis, iş hanı, plaza, apartman ve ortak alan yönetimi yapmak. (2)Kiracı veya kat maliklerine kapıcılık hizmetleri, havuz, bahçe temizlik, ve kontrolü, bahçe ve çevre düzeni hizmetleri, ağaçlandırma ve çimlendirme gibi faaliyetleri sunma işlemleri her türlü tamir ve bakım hizmetleri, alışveriş hizmetleri, aidat toplama, fatura ödeme hizmetleri ve benzeri her türlü hizmeti yapmak. (3) Profesyonel apartman ve site yönetim ve işletimi hizmetleri teknik işletme yönetimi hidrofor, havalandırma, jeneratör, asansörler alarm ısıtma, klima sıhhi tesisat, açık ve kapalı havuzlar ile spor ve fitness merkezleri gibi yerlerin mekanik uygulamaların bakımı, kontrolü ve onarımı. (4)  Konut, mesken, toplu konutlarla ilgili site-apartman yönetim hizmetlerini yerine getirmek. (5) Yıllık site, iş merkezi işletme projeleri yapmak veya binanın maliyet ve ödeme planını hazırlayıp uygulamak. (6) Site veya apartman giderleriyle ilgili olarak istenildiğinde kullanılan orantılı ödeme planı yapmak. (7)  Hizmet verilen sitelerde ortak giderlerle ilgili aidatların tahsilatını ve ilgili yerlere harcamasını yapmak. (8) Sitenin ortak ısınma gider planını yapmak. (9) Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin her türlü bakım onarımlarını yapmak yaptırmak. Sitelerde ve ortak yaşam alanını oluşturan yerlerin sakinleri tarafından talep edilecek diğer onarım ve benzeri hizmetleri yapmak. (10)   Sitelerde ve sile benzeri yaşam alanlarında ortak karşılanması gereken giderleri belirleyip aylık aidat tutarını hesaplamak. (11) Site ve binalarda yaşayan insanların yaşamını kolaylaştırıcı modernizasyon çalışmalarında bulunmak. (12) Üçüncü kişilere ait gayrimenkulleri vekaletle kiraya vermek, kira sözleşmelerini fesih etmek. (13) Üçüncü kişilere ait gayrimenkullerin yönetimi hizmetlerini yapmak. (14)   Gayrimenkul alma, satma ve kiralama işlemlerinde aracdık yapmak. B.Yönetim Danışmanlığı; (1)  Tesis yönetimi ve sosyal tesis için gerekli olan güvenlik, temizlik, teknik eleman, bahçıvan, vale, resepsion görevlisi, danışma görevlisi vb. personelleri kendi bünyesinden veya dışarıdan temin etmek. (2)     Yönetim ve eğitim danışmanlığı, personel tedariği, yeniden yapılanma ve diğer insan kaynakları  konularında hizmet almak ve hizmet vermek. (3) Yurt dışına çalışacak personel gönderilmesi, yurt  dışından Türkiyede çalışacak personel temini konusunda işletmelere danışmanlık ve hizmeti vermek.C.Temizlik Hizmetleri; (1) Kamu kurum ve kuruluşlar, ev, iş hanı, iş  Merkezi, toplu konut, siteler, özel binalar, hastaneler, sosyal tesisler, okullar, turistik tesisler, otel ve motellerin iç ve dış bina bahçe, kazan daireleri temizlikleri ile her türlü şahıs ve hükmi şahıs işletmelerinin temizlik iş ve işlemlerinin yapılması veya yaptırılması. (2)     Bu binaların çevre temizleme, haşere, sürüngen ve kemirgen kontrolü ve ilaçlama, dezenfekte hizmetlerini yapmak ve yaptırmak, temizlik malzemesi ve ekipmanları ile personelin temin ve çalıştırılması. D. Gayrimenkul Alımı Ve Satımı; (1) Şirket amacını gerçekleştirmek için her türlü gayrimenkul alabilir, satabilir, işletebilir, kiralar, kiraya verebilir, bunlar üzerinde ayni ve şahsi hakları tesis edebilir, ipotek alabilir, ipotek verebilir  ve ipotekleri fek edebilir. Gayrimenkulleri üzerinde irtifak, intifa, sükna, gayrimenkul mükellefiyeti, bedelli veya bedelsiz yola terk, kamuya terk, ifraz, tevhit yapabilir, kat irtifakı ve kat mülkiyeti tesis edebilir. Tapu dairelerinde gayrimenkullerle ilgili her türlü cins tashihi, ilfaz, tevhid, taksim, parselasyon ile ilgili her nevi muamele ve tasarrufları gerçekleştirebilir. (2) Lüzumlu görülecek menkul ve gayrimenkul  malları satın alabilir, satabilir, kiralayabilir, finansal kiralama yapabilir, yahut kiraya verebilir, yurt içinde ve yurt dışından, teminatlı yahut teminatsız, her türlü borç alabilir. Şirketin sahip olduğu her türlü menkul ve gayri menkulleri ile her türlü sabit tesis ve demirbaşları üzerinde gerek namına gerekse üçüncü şahıs ve tüzel kişiler namına teminat, kefalet, işletme rehni ve ipotek tesis edebilir, fek edebilir. Alacaklarına karşılık, ipotek veya rehin alabilir, borçlarının teminatı olarak veya üçüncü şahıslar lehine, ipotek yahut rehin verebilir, bu ipoteklerin terkinini talep edebilir, her türlü kefalet ve teminat verebilir. 



Geri Dön