Genel

Cepa AVM, interaktif SMS projesiyle farklılık yarattı

Ankara'da yer alan CEPA AVM, geçtiğimiz aylarda Turkcell'le işbirliği yaparak bir kampanya düzenledi

Ankara'da yer alan CEPA AVM, alışveriş merkezleri arasında yaşanan yoğun rekabette fark yaratmanın yanı sıra mevcut müşteri potansiyelini koruyarak yeni müşteri kazanmak amacıyla geçtiğimiz aylarda Turkcell'le işbirliği yaparak bir kampanya düzenledi. Motosiklet ve otomobil hediyeli, AVM'nin bulunduğu lokasyondaki üniversite öğrencilerini hedef alan kampanya kapsamında, bir günde 50 TL ve katlarında alışveriş yapan ve öğrenci kimliğini ibraz eden katılımcılara, alışveriş tutarlarıyla orantılı şifre kartları verildi. Katılımcılar bu şifreleri adres bilgileriyle birlikte ilgili servis numarasına SMS göndererek çekilişe katılma hakkı kazandılar.
Akşam