Chanel, Hermes ve Dior Türkiye'de mağaza açacak
Chanel, Hermes ve Dior Türkiye'yi yatırım programına aldı. Mağaza açacaklar ama yılsonunu bekliyorlar.
Versace'den Trussardi'ye dünya markalarının temsilciliğini yapan İstanbul Bijuteri'nin ortağı Tuna Kılıboz, krizde bile Türkiye'nin cazip geldiğini belirterek, “Chanel, Hermes ve Dior Türkiye'yi yatırım programına aldı. Mağaza açacaklar ama yılsonunu bekliyorlar” dedi
Ferre, Versace Jeans Couture, Armani, Trussardi, Just Cavalli, Cerruti, Jean's Paul Gaultier, Richmond, Costume National, Galliano gibi 22 dünya markasının Türkiye temsilcisi olan İstanbul Bijuteri, Türk tüketicisini yeni markalarla tanıştırmak için kriz yılı 2009'un bitmesini bekliyor. Tuna Kılıboz ve Aydın Ak'ın kurduğu, Türkiye genelinde lüks tüketim ürünleri satan şirketlere temsilcisi olduğu markaların ürünlerini sunan İstanbul Bijuteri, Richmond ve Galliano markalarının mağazalarını açmak için de görüşmelerini sürdürüyor. Şu anda Türkiye'de sadece iki Trussardi mağazasıyla perakende sektöründe olduklarını belirten Tuna Kılıboz, yeni mağazaları 2010'dan itibaren açacaklarını söyledi. Kendilerinin getireceği markalar dışında birçok dünya markasının da krize rağmen gerilemeyen Türkiye'deki lüks tüketim pazarına girme planları yaptığını kaydeden Kılıboz, “Son yıllarda Türkiye'ye gelen Gucci, Armani, Louis Vuitton, Prada kendi mağazasını açmak için gün sayan dünya markalarına çok iyi referans oldu. Aklınıza gelebilecek her marka Türkiye ile ilgili araştırma yapıyor. Chanel, Hermes ve Dior gibi dev markalar Türkiye'yi yatırım programlarına aldı. Üstelik kendileri gelip mağaza açacak. Sadece 2009'un sonunu ve finans piyasalarının düzelmesini bekliyorlar. Ama 2009'un sonundan itibaren bu konuda somut adımlar atacaklar” diye konuştu.
Lüks yabancı markaların Türkiye'ye güvendiğini de belirten Kılıboz, “Aktif ve genç bir ülkeyiz. Para harcamayı seviyoruz. Her ne kadar bazen kaos yaşıyorsak da hızlı gelişiyoruz. Bu da yabancıları cezbediyor”açıklamasını yaptı.
Lüks tüketim azalmadı
Krizlerden lüks tüketim piramidinin en üstü bölümünün etkilenmediğine de değinen Kılıboz, marka giyinenlerin krizde bu markalardan vazgeçmediğini söyledi. Kılıboz, “Hatta Armani, Trussardi, Bellstaff, Jean's Paul Gaultier gibi markalar satışlarını artırdı. Türkiye'de son dönemde en çok Just Cavalli, Armani Jeans, Trussardi ve Ferre gibi markalar satılıyor” dedi.
İşe Nişantaşı'nda hobi olarak başladılar
TUNA Kılıboz ve Aydın Ak, 20 yıl önce Nişantaşı'nda bir mağazada işe başlamış... Tuna Kılıboz, bugüne geliş süreçlerini şöyle anlattı: “Nişantaşı'nda küçük bir mağazada Gucci'nin aksesuarlarını satarak ve hobi olarak bu işe başladık. Sonra Gucci ve Ferre için mağaza açtık. Daha sonra Gucci'yi devrettik. Toptan olarak Trussardi ve Ferre'nin distribütörlüğünü yaptık. Versace, Cavalli, Armani, Jean Paul Gaultier, Galliano gibi markalar temsilcilik portföyümüze katıldı. Türkiye temsilcisi olarak Trussardi dışında diğer markalarda perakende satış yapmıyoruz.”
Vatan
Ferre, Versace Jeans Couture, Armani, Trussardi, Just Cavalli, Cerruti, Jean's Paul Gaultier, Richmond, Costume National, Galliano gibi 22 dünya markasının Türkiye temsilcisi olan İstanbul Bijuteri, Türk tüketicisini yeni markalarla tanıştırmak için kriz yılı 2009'un bitmesini bekliyor. Tuna Kılıboz ve Aydın Ak'ın kurduğu, Türkiye genelinde lüks tüketim ürünleri satan şirketlere temsilcisi olduğu markaların ürünlerini sunan İstanbul Bijuteri, Richmond ve Galliano markalarının mağazalarını açmak için de görüşmelerini sürdürüyor. Şu anda Türkiye'de sadece iki Trussardi mağazasıyla perakende sektöründe olduklarını belirten Tuna Kılıboz, yeni mağazaları 2010'dan itibaren açacaklarını söyledi. Kendilerinin getireceği markalar dışında birçok dünya markasının da krize rağmen gerilemeyen Türkiye'deki lüks tüketim pazarına girme planları yaptığını kaydeden Kılıboz, “Son yıllarda Türkiye'ye gelen Gucci, Armani, Louis Vuitton, Prada kendi mağazasını açmak için gün sayan dünya markalarına çok iyi referans oldu. Aklınıza gelebilecek her marka Türkiye ile ilgili araştırma yapıyor. Chanel, Hermes ve Dior gibi dev markalar Türkiye'yi yatırım programlarına aldı. Üstelik kendileri gelip mağaza açacak. Sadece 2009'un sonunu ve finans piyasalarının düzelmesini bekliyorlar. Ama 2009'un sonundan itibaren bu konuda somut adımlar atacaklar” diye konuştu.
Lüks yabancı markaların Türkiye'ye güvendiğini de belirten Kılıboz, “Aktif ve genç bir ülkeyiz. Para harcamayı seviyoruz. Her ne kadar bazen kaos yaşıyorsak da hızlı gelişiyoruz. Bu da yabancıları cezbediyor”açıklamasını yaptı.
Lüks tüketim azalmadı
Krizlerden lüks tüketim piramidinin en üstü bölümünün etkilenmediğine de değinen Kılıboz, marka giyinenlerin krizde bu markalardan vazgeçmediğini söyledi. Kılıboz, “Hatta Armani, Trussardi, Bellstaff, Jean's Paul Gaultier gibi markalar satışlarını artırdı. Türkiye'de son dönemde en çok Just Cavalli, Armani Jeans, Trussardi ve Ferre gibi markalar satılıyor” dedi.
İşe Nişantaşı'nda hobi olarak başladılar
TUNA Kılıboz ve Aydın Ak, 20 yıl önce Nişantaşı'nda bir mağazada işe başlamış... Tuna Kılıboz, bugüne geliş süreçlerini şöyle anlattı: “Nişantaşı'nda küçük bir mağazada Gucci'nin aksesuarlarını satarak ve hobi olarak bu işe başladık. Sonra Gucci ve Ferre için mağaza açtık. Daha sonra Gucci'yi devrettik. Toptan olarak Trussardi ve Ferre'nin distribütörlüğünü yaptık. Versace, Cavalli, Armani, Jean Paul Gaultier, Galliano gibi markalar temsilcilik portföyümüze katıldı. Türkiye temsilcisi olarak Trussardi dışında diğer markalarda perakende satış yapmıyoruz.”
Vatan