Genel

Çift Geyik Karaca'nın hedefi 100 yaşında 100 mağaza!

Türkiye'nin en köklü markalarından Çift Ceyik Karaca, kuruluşunun 100'üncü yılında 700 mağazaya ulaşmayı hedefliyor

1917 yılında kurulan ve 2005 yılında triko üreticisi Narin Grup bünyesine geçen Çift Geyik Karaca, değişim stratejisinin bir parçası olarak logosunu yeniledi. Franchise ile büyümeye odaklanan Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Güneş, "Uzun dönemli stratejimizi 'güçlü büyüme' üzerine kurduk.

Bu stratejinin etkilerini çok yakında kreasyonundan, mağaza konseptlerine, marka iletişiminden pazarlama yatırımlarımıza kadar hissedilecek" dedi. Değişim stratejisini markanın köklü yaklaşımını korurken gençleşmek olarak açıklayan Güneş, yeni döneme 2 önemli adımla başladıklarını belirterek, şöyle konuştu: "Genel Müdürümüz Hüseyin Eğilmezgil'in vizyonu bu değişimin anahtarıdır. Öte yandan Versace, Donna Karan gibi markaların tasarımcısı olan Alfio Bonacchi'yi tasarım ekibimizin başına getirdik."
Vatan