Dairelerde hizmette lüks yarışı başladı!
Markalı gayrimenkul projelerinde artık son trend, lüks hizmet. Artık, eni çıkan projelerde dairelerden çok neredeyse, daire sahiplerine verilecek hizmetlerden söz edilmeye başladı...
Markalı gayrimenkul projelerinde artık son trend, lüks hizmet. Artık, eni çıkan projelerde dairelerden çok neredeyse, daire sahiplerine verilecek hizmetlerden söz edilmeye başladı. Bu yarışın ofis projelerine de sıçradığı bu atmosferde firmalar, bu yöntemi farklılaşmak metodu olarak kullandıkları kadar yükselen beklentilere de bir cevap niteliğinde geliştiriyorlar. Şirketlerin, bu noktadaki rehberi ise,, hedefledikleri kitlede beklentilerin neyin üzerine kurulu olduğu yönünde.
Back-Up Genel Müdürü Pınar Massena, projelerdeki bu trendin nedenlerini anlattı. Özellikle lüks konut ve ofis projelerinde insanların sadece bir ev değil, yaşam kültürü satın almayı tercih ettiğini dile getiren Massena, çünkü, artık mimari, teknik ve kalite anlamında projelerin birbirlerine çok yakın olduğunu söylüyor ve ekliyor: "Bu süreçte yeni nesil yaşam alanları yaratan projeler, hizmet ve servisleriyle farklılaşmayı tercih ediyor. Çünkü konut sakinleri en kaliteli hizmet ve servisleri istiyor. Metropol insanı, büyük şehir hayatının getirdiği yoğun tempoda bir nebze olsun nefes alabilmeye ihtiyaç duyuyor. İnsanları, artık sabahın erken saatlerinde trafikle boğuşarak işe gittikten sonra akşam yorgun argın eve geldiklerinde yanmış bir ampul, bozuk bir musluk ya da hafta sonu gidilmesi planlanan filmin biletinin peşine düşmek istemiyor. Kedinizin veteriner ziyaretini, market alışverişini, yeni işe başlayan arkadaşınıza çiçek göndermeyi, faturanızı ödemeyi düşünmek bile hayatınızı bir kaosa çeviriyor. İşte tam da bu yüzden insanlar hayatlarını organize edecek birilerine ihtiyaç duyuyor.
Back-Up Concierge olarak bu yönde hizmet veren isimlerden biri olduklarını belirten Massena, portföylerinde yer alan isimleri Ağaoğlu, Dumankaya, Emaar Toskana Vadisi, İstwest ve Yorum İstanbul 'un da yer aldığı 7 bin konut olarak ifade ederken, işin komplike boyutuna dikkat çekiyor. Massena, Türkiye genelinde 7 bin 500ü aşkın tedarikçi ağıyla birlikte hareket ettiklerini ifade ederken, rakamın bu kadar yüksek olmasında farklı isteklere de yanıt vermelerinin önemli bir yeri olduğunu belirtiyor.
Miliyet/Pınar Massena