19 / 11 / 2024

Demsa Grup, 2 yılda 10 Guess, 50 Mothercare mağazası açacak!

Demsa Grup, 2 yılda 10 Guess, 50 Mothercare mağazası açacak!

Eylül 2000'den bu yana dünyaca ünlü markaları bünyesine dahil ederek büyüyen Demsa Grup, Harvey Nichols, Gianfranco Ferre, just Cavaili, Ice Iceberg, M Missoni, Marc Cain, D&G, Gerard Darel gibi markaları temsil




Eylül 2000'den bu yana dünyaca ünlü markaları bünyesine dahil ederek büyüyen Demsa Grup, Harvey Nichols, Gianfranco Ferre, just Cavaili, Ice Iceberg, M Missoni, Marc Cain, D&G, Gerard Darel, Guess, Fornarina, Laura Ashley, Mothercare, ELC, Charles & Keith gibi markaları temsil ediyor. Bunlara ek olarak geçtiğimiz günlerde Elie Tahari ve Saivatore Ferragama'nın mono brand mağazalarını açan Demsa Genel Müdürü Ahmet Dalyancıgil, önümüzdeki 3 yılın büyüme yılı olacağını söyledi. Dalyancıgil, 2 yılda 10 Guess açacaklarını Mothercare'de de 50 mağazaya ulaşacaklarını anlattı.

Sosyal Güvenlik Kurumu'nun mülkiyetindeki İstanbul Maçka Oteli'nin mayıs ayında yapılan ihalesinde 166 milyon lira ile en yüksek teklifi veren Demsa Grup, Maçka Oteli'ni yeniden inşa etmekle kalmayacak, bu yolla daha önce Türkiye pazarına girmemiş bir grubu da İstanbul'a getirmiş olacak. İstanbul'un lüks markalar semtinde, 100 odasıyla tam bir şehir oteli olma özelliği taşıyan Maçta Oteli'nde inşaat çalışmaları sürerken, Demsa da oteli işletecek uluslararası grupla imza aşamasına geldi.
Yeni markalarla atağa geçen Demsa Grup'ta genel müdürlük görevine gelen Ahmet Dalyancıgil, otel işletmeciliğinde dünyanın en prestijli grubuyla imza aşamasına geldiklerini söyledi. Otel zincirinin ABD ya da Avrupalı olmadığını, Türkiye pazarına da ilk kez Maçka Oteli ile birlikte gireceğini anlatan Dalyancıgil, "Dubaili bir grup mu" şeklindeki sorumuzu, "Belki, ama belki de Singapurludur" diye yanıtladı. İstanbul'un lüks mahallesi Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi girişindeki 100 odalı Maçka Oteli'nin tadilat çalışmaları sürerken otel içinde 3 bin 500 metrekare alanlı bir lüks markalar butiği de açılacak. Perakendedeki hedefini Türkiye'ye yeni markalar getirmek üzerine kuran Demsa Grup son olarak Abdi İpekçi Caddesi'nde üç yeni mağaza açtı. Lüks markalar butiği 3 bin metrekarelik Brandromm ile caddenin başlangıcına canlılık katan grup, ayrıca Elie Tahari ve Salvatore Ferragama markalarının da mono brand mağazaları açtı.
Habertürk/Esen Y. EVRAN


Geri Dön