Doğalgaz acil no kaç?
Doğalgaz Acil hattı ile, İGDAŞ doğalgaz abonelerinin doğalgaz ile ilgili ihbarlarını verebileceği hizmet olarak karşımıza çıkıyor. Peki, 7 gün 24saat hizmet veren doğalgaz acil no kaç?
Doğalgaz acil no kaç?
Doğalgaz Acil hattı ile, İGDAŞ doğalgaz abonelerinin doğalgaz ile ilgili ihbarlarını verebileceği, 7 gün 24 saat hizmet veren, İGDAŞ'ın özel ve ücretsiz servis hizmeti olarak tanımlanıyor.
Doğalgaz acil ekipleri; İgdaş’ın İstanbul lisans sınırları dahilin de, 32 Şebeke Şefliği, 3 Bakım Onarım şefliği ve 3 Acil Kazı Şefliği ile 7 gün 24 saat hizmet veren, tecrübeli personellerden oluşuyor.
Ekip, Ana kumandaya gelen; doğal gazdan kaynaklanması muhtemel/kaynaklanan, başka bir sebeple doğal gaz hattına zarar verme riski taşıyan/gerçekleşen, her iki durumda da mal/can kaybına yol açma riski olan/açan, işletme arızalarını kapsayan bilgi ile hareket ediyor. Peki, Doğalgaz acil no kaç?
Doğalgaz acil no 187'dir.
Sistem nasıl işliyor?
İGDAŞ'ta yer alan bilgilere göre, ana kumanda birimine gelen ihbarlar, AS400 sistemi üzerinde çalışan İhbar Kayıt Sistemi (IKS) yardımıyla işlenir. Ana kumanda merkezinden yapılan tüm telefon ve telsiz görüşmeleri ses kayıt sistemleri yardımı ile kayıt altına alınır.
Arayan abonenin tesisat numarası, adı, soyadı, telefonu gibi bilgiler kullanılarak abonenin adresi tespit edilmekte ve ihbar bu adres bilgisi ile ilgili 187 Doğalgaz Acil ekiplerinin PDA cihazlarına eş zamanlı olarak bildirilir.
İhbarı alan işletmedeki 187 Doğalgaz Acil ekipleri hızlı bir şekilde bildirilen adrese giderek gerekli müdahalede bulunurlar. Gerekli müdahaleler yapıldıktan sonra yapılan işlemler ile ilgili bilgiler PDA cihazları ile Ana Kumandaya bildirilir.
Doğalgaz faturası PTT'ye ödenir mi?
Işıl Seren KESKİN/Emlakkulisi.com