Doğalgaz acil ücretli mi?
187 Doğalgaz Acil hattına, İGDAŞ doğalgaz aboneleri doğalgaz ile ilgili ihbarları verebiliyor. Doğalgaz acil, 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Peki, doğalgaz acil ücretli mi?
Doğalgaz acil ücretli mi?
187 Doğalgaz Acil hattına, İGDAŞ doğalgaz aboneleri doğalgaz ile ilgili ihbarları verebiliyor. Doğalgaz acil, 7 gün 24 saat hizmet veriyor.
İgdaş’ın İstanbul lisans sınırları dahilin de, 32 Şebeke Şefliği, 3 Bakım Onarım şefliği ve 3 Acil Kazı Şefliği ile 7 gün 24 saat hizmet veren, tecrübeli personellerden oluşmuş ekip görev alıyor.
Doğal gazdan kaynaklanması muhtemel/kaynaklanan, başka bir sebeple doğal gaz hattına zarar verme riski taşıyan/gerçekleşen, her iki durumda da mal/can kaybına yol açma riski olan/açan, işletme arızaları ihbar yolu ile Doğalgaz Acile bildiriliyor. Peki, doğalgaz acil ücretli mi?
187 Doğalgaz Acil Hattı (Ana Kumanda), İGDAŞ'ın özel ve ücretsiz servis hizmeti olarak karşımıza çıkıyor.
Sistemde; Ana kumanda birimine gelen ihbarlar, AS400 sistemi üzerinde çalışan İhbar Kayıt Sistemi (IKS) yardımıyla işlenir. Ana kumanda merkezinden yapılan tüm telefon ve telsiz görüşmeleri ses kayıt sistemleri yardımı ile kayıt altına alınır. Arayan abonenin tesisat numarası, adı, soyadı, telefonu gibi bilgiler kullanılarak abonenin adresi tespit edilmekte ve ihbar bu adres bilgisi ile ilgili 187 Doğalgaz Acil ekiplerinin PDA cihazlarına eş zamanlı olarak bildirilir.
İhbarı alan işletmedeki 187 Doğalgaz Acil ekipleri hızlı bir şekilde bildirilen adrese giderek gerekli müdahalede bulunurlar. Gerekli müdahaleler yapıldıktan sonra yapılan işlemler ile ilgili bilgiler PDA cihazları ile Ana Kumandaya bildirilir.
Doğalgaz faturası PTT'ye ödenir mi?
Işıl Seren KESKİN/Emlakkulisi.com