21 / 12 / 2024

Dumankaya Pusula Hizmetleri, müşteri memnuniyetini artırdı!

Dumankaya Pusula Hizmetleri, müşteri memnuniyetini artırdı!

Konut üretmenin yanı sıra hizmet anlayışıyla da farklılaşan Dumankaya düzenli olarak müşteri memnuniyetini ölçerek hizmet kalitesini arttırmayı amaçlıyor



Dumankaya “Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri ” Görmek İçin çalışıyor

Gayrimenkul sektörünün önde gelen kuruluşlarından Dumankaya, mimarisi, sosyal olanakları, lokasyonu ve uygun ödeme planları ile her biri seçkin birer marka olan konut projelerinde olduğu kadar müşteri memnuniyeti uygulamalarında da farklılaşıyor. “Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri ” ilkesinden hareket ile yola çıkan Dumankaya kendini sürekli geliştirmek için düzenli müşteri memnuniyeti anketleri yaptırıyor. GfK Türkiye 'ye hazırlatılan müşteri memnuniyeti anketlerinin en sonuncusu 8-22 şžubat 2011 tarihleri arasında Adres 1, 2, 3 ve Botanik projelerinden daire sahibi olan 322 kişiyle görüşülerek hazırlandı.

Adres 1, 2, 3 ve Botanik projeleri müşterileri arasında düzenlenen müşteri memnuniyeti araştırması, Satın Alma Süreçleri, Satış Ofisleri, Dumankaya müşterilerine özel olarak hazırlanan “Bizden Size ” dergisi, Komşuluk Günleri Etkinlikleri ve Dumankaya Pusula Hizmetleri konuları üzerinden gerçekleştirildi. Memnuniyet anketi kapsamında %100 gibi önemli bir oranda memnuniyet belirtilen Dumankaya Pusula Asistan Hizmetleri 'nin yanı sıra Adres 3 ve Botanik projeleri için genel memnuniyet oranı %82 Adres 1 ve 2 'de ise % 71 olarak gerçekleşti.

“Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri ” görmek için çalışıyoruz

Konut üretmenin yanı sıra hizmet anlayışıyla da farklılaşmanın önemli olduğuna değinen Dumankaya Yönetim Kurulu Üyesi Uğur Dumankaya, “müşteri memnuniyeti anlamında çok ciddi çalışmalar yapıyoruz ve her geçen gün farklılaşmış birçok hizmeti müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Müşterilerimiz ile buluşturduğumuz hizmetlerimizin kalitesini de sürekli sorgulayarak nasıl daha da geliştirebiliriz diye devamlı arayış içerisindeyiz. Bu sebeple “Her Aşamada Mutlu Ev Sahipleri ” görmek için çalışıyoruz ve düzenli müşteri memnuniyet anketleri yaptırıyoruz. En son Adres 1, 2, 3 ve Botanik projeleri için yaptırdığımız araştırmanın neticesinde müşterilerimizin beğenisi aldığımızı görmek mutluluk verici ” dedi.

Sürekli Müşteri Memnuniyeti Parolasıyla Yola çıktı 1 yılda %100 Beğeniye Ulaştı
 
Memnuniyet araştırması kapsamında en çok memnuniyetin % 100 ile Dumankaya Pusula Asistan Hizmetleri olduğunu belirten Uğur Dumankaya; bu hizmet ile müşterilerimiz seyahat planlamalarından, araç kiralamasına, tıbbi destekten konser, sinema vb. kültür sanat etkinlikleri rezervasyonlarına kadar pek çok alanda hizmet alabiliyor. Sürekli müşteri memnuniyeti felsefesiyle geçtiğimiz yıl müşterilerimizin beğenisine sunduğumuz çalışmaların bu denli takdir edilmesi kendimizi daha da geliştirme adına ayrı bir motivasyon değeri taşıyor ” dedi.

Genel memnuniyet oranın Adres 3 ve Botanik projeleri için %82 olduğu memnuniyet araştırmasında Adres 1 ve 2 müşterilerinde %71 dolaylarında seyrediyor. Dumankaya Pusula web sitesini kullanışlı bulan müşterilerin oranı ile Satış Ofislerindeki içerik ve hizmet anlayışından duyulan memnuniyet %90 'ları bulurken müşterilere özel olarak hazırlanan Bizden Dergisi 'ni beğenerek takip eden müşterilerin oranı %75 dolaylarında seyrediyor. Komşuluk günleri çerçevesinde gerçekleştirilen aktivitelerden memnun olanların oranı Adres 1 ve 2 için %88 iken Adres 3 ve Botanik için bu oran %75 civarlarında. Öte yandan satın alma sürecinin de değerlendirildiği araştırmada; sunulan fiyat ve ödeme koşulları açısından Adres 1 ve 2 'de tüketiciler %90 oranında sunulan fiyat seçeneklerinden memnunken sunulan ödeme koşullarında %79 oranında memnun olduklarını belirtiyorlar. Bunun yanı sıra Adres 3 ve Botanik projeleri için bu oranlar fiyat seçeneklerinde %82, sunulan ödeme koşullarında ise %76 seviyelerinde yer alıyor.


Geri Dön