27 / 11 / 2024

Ece Grup, altın kaplamalı lavaboları satışa çıkarıyor!

Ece Grup, altın kaplamalı lavaboları satışa çıkarıyor!

Ece Grup tarafından altın, platin ve bakır kaplamalı özel renklerden oluşan lavabo ve klozetler, Nisan ayından itibaren satışa sunulacak




Çorum'da 1993 yılında vitrifiye seramik sektörüne yönelik üretim yapmak amacıyla kurulan Ece Grup A.Ş'de üretilen, vitrifiye seramik ürünlerinden banyo dolaplarına, armatürden metal aksesuara yaklaşık 250 farklı ürün, başta AB ülkeleri olmak üzere 41 ülkeye ihraç ediliyor. Organize Sanayi Bölgesinde (OSB) faaliyet gösteren Ece Grup'un Yönetim Kurulu Başkanı Erdem Çenesiz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 17 yıl önce küçük bir yatırımla kurdukları fabrikadan, bugün dünya çapında bilinen bir marka yarattıklarını söyledi.

Yaptıkları Ar-Ge çalışmaları sonucu "Exclusive" adı verilen yeni bir seri ürettiklerini belirten Çenesiz, söz konusu serinin altın, platin, bakır gibi farklı sırlar ve özel renklerden oluşan bir yüzey kreasyonu olduğunu ve Türkiye distribütörlüğünü yaptıkları Ideal Standard'ın en çok tercih edilen Plain ve Arcade lavaboları üzerine uygulandığını vurguladı.

Plain ve Arcade serilerinin tamamlayıcısı olarak üretilen ve özel bir koleksiyon olan Exclusive Serisi'nin klozet uygulamaları konusundaki çalışmaların da haziran ayında tamamlanacağını ifade eden Çenesiz, "Klozet uygulamalarında lavabolardan farklı olarak seri üretim yapmayacağız. Klozetler tamamen sipariş üzerine yapılacak" dedi.

Exclusive ile ilgili çalışmaların 14 aydır devam ettiğini belirten Çenesiz, şunları kaydetti:

"Yaklaşık 14 aydır 7 kişilik bir ekip bu özel koleksiyon için çalışıyor. Bugüne kadar söz konusu ürünlere 250 bin lira yatırım yapıldı. Exclusive Serisi minimal tarza farklı bir anlayış getiren ve teknolojisiyle fark yaratan bir ürün grubu. Banyo ürünlerinde yüzde 90 95 beyaz ürünler tercih ediliyor. Ancak son zamanlarda bu trend değişmeye başladı ve artık renkli ürünlere de talep artıyor. Exclusive Serisi'ni metalik renkli, özel renkli, çift renkli ve dekorlu olmak üzere dört kategoride ürettik. Bu serinin banyolardaki yeni renkli uygulamalarda öne çıkacağına inanıyoruz"

-"ÜRÜNLERDE İZNİK ÇİNİ DEKORLARI KULLANILACAK"-
Üst segmente yönelik hazırlanan Exclusive Serisi'nin sipariş üzerine yapılacağını hatırlatan Çenesiz, seride bulunan özel desenli ürünlerde el işçiliği kullanıldığını söyledi. Söz konusu ürün grubunun renk ve desen özellikleri ile öne çıktığını vurgulayan Çenesiz, Avrupa'da tüm bu renk ve desen özelliklerini üreten başka bir üretim tesisi olmadığına dikkati çekti.

Söz konusu ürünleri seri olarak üretebilmelerinin en önemli özellikleri olduğunu ifade eden Çenesiz, "Nisan ayından itibaren büyük projelere de bu ürünleri verebileceğiz. Bir kalemde gelecek 10 bin-20 bin adetlik siparişi kısa zamanda üretebilecek güce sahibiz. Ayrıca bu seride İznik Çini dekorlarını da kullanacak olmamız, dolayısıyla kültürel değerleri dünyaya taşıyacak olmamız bizi sevindiriyor" diye konuştu.

-"BU YIL 500 BİN, 2011'DE BİR MİLYON LİRALIK SATIŞ HEDEFLİYORUZ"-
Exclusive Serisi'ni nisan ayı başında tüm dünya ve Avrupa ile aynı anda Türk tüketicisinin beğenisine sunacaklarını ifade eden Erdem Çenesiz, söz konusu serinin sipariş üzerine üretilen butik bir koleksiyon olmasına rağmen, en geç 20 gün içinde teslim edilebileceğini söyledi.

Serinin 2010'da 500 bin, 2011'de bir milyon liralık satış hedeflediklerini dile getiren Erdem Çenesiz, 2008'de distribütörlük anlaşması yaptıkları Ideal Standard International'ın 2009 yılı sonu itibariyle Türkiye'de yüzde 8'lik pazar payına ulaştığını, 2010 yılı için hedeflerinin de yüzde 15'lik pazar payı olduğunu sözlerine ekledi.
AA


Geri Dön