Egebeta 2013'te yüzde 70 büyüdü!
Otomasyon Yapı Market ile otomatik kapı ve panjur sistemleri sektöründe faaliyet gösteren Egebeta Genel Müdürü Gafur Alişer, “Bu yıl için büyüme hedefimizi yüzde 30 belirledik. Yatırımlar devam ediyor “ dedi
Otomasyon Yapı Market ile otomatik kapı ve panjur sistemleri sektöründe faaliyet gösteren Egebeta, 2013'te yüzde 70 büyüdü. Egebeta'nın kurucusu ve Genel Müdür Gafur Alişer, teknoloji ve ürün yelpazesi konusunda sürekli atılım yaptıklarına dikkat çekti. Alişer, "2014 yılında da yüzde 30'luk büyüme hedefliyoruz. 2014'te 2013'ün son 3 ayını baz almak üzere hedef cirolarımızı belirledik. 2013 bizim için otomatik panjur yılıydı. Egeroll markalı otomatik panjurlarda aylık 3 bin adetlik üretim rakamına ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.
2014 Ar-Ge yılı
Kaliteyi daha uygun fiyatlarla tüketiciye sunmak için 2014 yılında Ar-Ge çalışmalarına ağırlık vereceklerini kaydeden Alişer, "Ar-ge çalışması süren bir iki ürünümüz var. Yeni ürün sunmaktan çok, mevcut ürünlerin fiyatlarından yüzde 30 -35'e varan ekonomik faydalar sağlayacağız. 2014 yılında, otomatik kepenkte 1.500 TL, fotoselli kapıda 2.200 TL. civarında bütçeler ile bunlara sahip olabilecek müşteri kitlesi oluşturmayı düşünüyoruz. Yapı Market'imizin 1. yaşı nedeniyle kampanyalarımız sürüyor. Yıpranmış eski bariyerleri alıp, yerine yenilerini veriyoruz. Hızlı, seri üretim, bol yedek parça, güçlü satınalma ve finansman yapısının bize liderlik getireceğine inanıyoruz" diye konuştu. İzmir'deki birçok prestij projesinde çözüm ortağı olarak yer aldıklarını ve projelerin temel aşamasında Egeroll markasının şartnameye konulduğunu ifade eden Alişer, Egeroll'ün 2013'te 15 seçkin projede yer almasından gurur duyduklarını söyledi.
Alişer, tel çit alanında uzman olan ve bölge bayiliği anlaşması yaptıkları Kösedağ firmasıyla gerçekleştirdikleri işbirliğinin de, mevcut müşteri yapısına uyum sağladığını ve bahçe kapılarında uzman olan Egebeta'nın, bu alanda da büyük hız kazandığını vurguladı.
"İhracat hedefine ulaşacağız"
2014'te otomasyon olarak en büyük hedeflerinin Force markalı otomatik kepenkte bir numara olmak olduğunu belirten Gafur Alişer, "Aylık 750 adet kepenk üretimi düşünüyoruz. Force markalı fotoselli kapılarda da aylık 300 adetlik üretim planlıyoruz. Geçen yıla göre kompozit satışında yüzde 40, alüminyum satışında da yüzde 100 büyüme hedefi var. Kasım 2013'te oluşturduğumuz ihracat departmanımızla, 2014 yılı ihracat rakamlarımızı toplam ciro içinde belli bir orana getirerek ihracat hedeflerimize de ulaşacağız" dedi.
Yeni Asır