Electro World'de krizde 5 mağaza
İngiliz elektronik perakendecisi DSG International (DSGI), Electro World markasının Türkiye'de uyguladığı mega mağaza konseptini İngiltere'ye taşıdı.
Türkiye'deki modeli başarılı bulan DSGI, Birmingham'da Currys Megastore mağazasında hayata geçirdiği Türkiye modeli ile satışlarını yüzde 25 artırdı. Bu modele göre her ürüne daha fazla alan yaratılarak müşterinin daha çok ürün görmesi sağlanıyor, mağaza planı tüketicilerin daha rahat dolaşmasını sağlıyor ve ürünler hakkında çok daha fazla bilgi sunuluyor.
Electro World Türkiye Genel Müdürü Bahadır Özbek, mağaza konseptinin İngilizler tarafından tercih edilmesiyle Türkiye'nin Avrupa'da tüketici elektroniği ve perakendeciliği şekillendirdiğini gösterdiğini söyledi.
2.3 MİLYON STERLİN CİRO
DSGI'nin Türkiye'deki Electro World mağazalarından 4'ü mağaza çalışanı 5 kişilik bir grubun bu konsepti kurmak için İngiltere'ye gittiklerini kaydeden Özbek, DSGi'nin Türkiye ile sadece ticari değil, know-how alışverişi de gerçekleştirdiğini belirtti. Özbek, "Türkiye'nin dinamik ve genç tüketici yapısı, bir yıl gibi kısa bir sürede, tüketicisinin Electro World konsepti ve hizmet anlayışından duyduğu memnuniyeti somut olarak gördük ve bu başarıyı DSGI ile paylaştık" diye konuştu.
DSGI Proje Direktörü ve Electro World Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Bruno Meyer ise satışların yüzde 25 artmasını sağlayan Birmingham Currys Megastore mağazasının yeniden tasarlanmasında Türkiye'den gelen ekibin önemli bir işlev yüklendiğini belirtti. DSGI Sözcüsü Mark Webb de, Birmingham Curries'in yenilenmesinin ardından 4 günde 2,3 milyon sterlin ciro yaptığını söyledi. Bruno "Bu projede, Türkiye'deki ortaklarımız Esas Holding ve ODESA ile gerçekleştirdiğimiz yatırımımız Electro World'ün başarılı megastore konseptinden faydalandık. Türkiye'de bu konseptte 7 başarılı mağaza açtık" dedi.
2009'da 5 yeni mağaza
TÜRKİYE pazarındaki gelişmelerin planlarına uygun gittiğini belirten Mark Webb, rekabetçi iklime rağmen Türkiye'de mağaza açmayı sürdüreceklerini kaydetti. "Girdiğimiz her pazarda birinci ya da ikinciyiz" diyen Webb, Türkiye'de de bu hedefin değişmeyeceğini söyledi. Electro World Türkiye Genel Müdürü Bahadır Özbek de `Krizden etkilenmemek mümkün değil. Ancak 2009'da 5 mağaza hedefimizden vazgeçmedik. 2 tanesini İstanbul'a 3'ünü de Anadolu'ya açacağız" dedi.
Türkiye'de büyüyeceğiz
DSGI'nin bazı ülkelerden çıkacağı söylentilerini değerlendiren Mark Webb, "Analistler bizim mağaza kapatacağımızı ya da bazı ülkelerden çıkacağımızı söylüyor. Bu işi bizden daha iyi biliyorlar galiba. Türkiye dahil hiçbir ülkeden çıkmayacağız. Kriz zor bir süreç olacak ama bulunduğumuz ülkelerde işimize odaklanıyoruz. Yeni şartlara ayak uydurma ve krizle başa çıkmada rakiplerimizden öndeyiz. 15 ülkede mağazalarımız var, krizi en yoğun İspanya, Macaristan ve İngiltere'de hissediyoruz" dedi.
Akşam
Electro World Türkiye Genel Müdürü Bahadır Özbek, mağaza konseptinin İngilizler tarafından tercih edilmesiyle Türkiye'nin Avrupa'da tüketici elektroniği ve perakendeciliği şekillendirdiğini gösterdiğini söyledi.
2.3 MİLYON STERLİN CİRO
DSGI'nin Türkiye'deki Electro World mağazalarından 4'ü mağaza çalışanı 5 kişilik bir grubun bu konsepti kurmak için İngiltere'ye gittiklerini kaydeden Özbek, DSGi'nin Türkiye ile sadece ticari değil, know-how alışverişi de gerçekleştirdiğini belirtti. Özbek, "Türkiye'nin dinamik ve genç tüketici yapısı, bir yıl gibi kısa bir sürede, tüketicisinin Electro World konsepti ve hizmet anlayışından duyduğu memnuniyeti somut olarak gördük ve bu başarıyı DSGI ile paylaştık" diye konuştu.
DSGI Proje Direktörü ve Electro World Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Bruno Meyer ise satışların yüzde 25 artmasını sağlayan Birmingham Currys Megastore mağazasının yeniden tasarlanmasında Türkiye'den gelen ekibin önemli bir işlev yüklendiğini belirtti. DSGI Sözcüsü Mark Webb de, Birmingham Curries'in yenilenmesinin ardından 4 günde 2,3 milyon sterlin ciro yaptığını söyledi. Bruno "Bu projede, Türkiye'deki ortaklarımız Esas Holding ve ODESA ile gerçekleştirdiğimiz yatırımımız Electro World'ün başarılı megastore konseptinden faydalandık. Türkiye'de bu konseptte 7 başarılı mağaza açtık" dedi.
2009'da 5 yeni mağaza
TÜRKİYE pazarındaki gelişmelerin planlarına uygun gittiğini belirten Mark Webb, rekabetçi iklime rağmen Türkiye'de mağaza açmayı sürdüreceklerini kaydetti. "Girdiğimiz her pazarda birinci ya da ikinciyiz" diyen Webb, Türkiye'de de bu hedefin değişmeyeceğini söyledi. Electro World Türkiye Genel Müdürü Bahadır Özbek de `Krizden etkilenmemek mümkün değil. Ancak 2009'da 5 mağaza hedefimizden vazgeçmedik. 2 tanesini İstanbul'a 3'ünü de Anadolu'ya açacağız" dedi.
Türkiye'de büyüyeceğiz
DSGI'nin bazı ülkelerden çıkacağı söylentilerini değerlendiren Mark Webb, "Analistler bizim mağaza kapatacağımızı ya da bazı ülkelerden çıkacağımızı söylüyor. Bu işi bizden daha iyi biliyorlar galiba. Türkiye dahil hiçbir ülkeden çıkmayacağız. Kriz zor bir süreç olacak ama bulunduğumuz ülkelerde işimize odaklanıyoruz. Yeni şartlara ayak uydurma ve krizle başa çıkmada rakiplerimizden öndeyiz. 15 ülkede mağazalarımız var, krizi en yoğun İspanya, Macaristan ve İngiltere'de hissediyoruz" dedi.
Akşam