Emir Orakçıoğlu tekstil sektörüne girmeye hazırlanıyor
Erkek giyim markası Damat'ın sahibi Süleyman Orakçıoğlu'na oğlu rakip çıkmaya hazırlanıyor
Kurucusu olduğu Orka Tekstil'le sektörün önde gelen isimlerinden olan Orakçıoğlu'nun yurtiçinde 78, yurtdışında da 47 mağazası var. Şimdi de Orakçıoğlu'nun 20 yaşındaki oğlu Emir, kendi markasıyla tekstil sektörüne girmeye hazırlanıyor.
Tabii babasının desteğiyle...
Emir Orakçıoğlu, geçen ay kuzeni Onur Orakçıoğlu ile birlikte `Orone Tekstil' adlı bir şirket kurdu. Avusturya Lisesi mezunu olan ve halen Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesi'nde okuyan Emir Orakçıoğlu, "Bu şirket konusunda babam ve amcam büyük destek veriyor. Erkek giyim üzerine bir marka yaratmayı düşünüyoruz" diyor.
Milano'dan ortağı var
Şu anda Orka Grup'ta her gün ayrı bir kademede çalışarak tecrübe kazandığını anlatan Orakçıoğlu, 2010'dan itibaren mağazalaşma sürecine geçeceklerini söylüyor. Orakçıoğlu, "Babam hayat koçum olarak üzerime çok düşüyor. Bu işi yaparak öğrenelim istiyor" diyor. Emir Orakçıoğlu'nun bir ortağı da Milano'da yaşayan modacı Nasır Mirbagheri. Orone firmasının yüzde 35'er hissesi Emir ve Onur Orakçıoğlu'na, yüzde 30'u da Mirbagheri'ne ait.
Godiva kestane şekeri çıkardı
Ülker, Aralık 2007'de 850 milyon dolara satın aldığı dünyanın en ünlü çikolata markalarından Godiva'ya damgasını vurmaya devam ediyor. Geçen yıl ay yıldızlı kutuda Ramazan çikolatası çıkaran Godiva, şimdi de piyasaya kestane şekeri sürdü.
80 ülkede faaliyet gösteren Godiva'nın kestane şekeri `Marrons glaces' adıyla müşterilerin beğenisine sunuldu. Godiva yetkilileri, kestaneyi daha önce tad olarak kullandıklarını, ancak sonbahar koleksiyonu için çıkardıkları kestane şekerinin ise bir ilk olduğunu söylüyor.
Fransa ve İtalya'da yaygın olarak bilinen kestane şekeri, Türkiye'de de en sevilen tatlılar arasında. Godiva kestane şekeri, Belçika'da `Yeni Tarif' ibaresiyle 8'li paketler halinde satılıyor. Paketlerin satış fiyatı 20.60 euro olarak belirlendi.
Milliyet/Serkan Arman