Emniyet Genel Müdürlüğü personel alıyor! İlan yayımlandı! Bu şartları taşıyan herkes başvuru yapabilir!
Emniyet Genel Müdürlüğü, Sözleşmeli personel alacağına dair bir duyuruda bulundu. Yayımlanan ilana göre; Emniyet Genel Müdürlüğü Bilgi Teknolojileri ve Haberleşme Daire Başkanlığı bünyesinde istihdam edilmek üzere 30 sözleşmeli bilişim personeli alımı gerçekleştirilecek. Peki, Emniyet Genel Müdürlüğ
Başvuru sırasında gerekli olan belgeler;
a) Özgeçmiş,
b) SGK Hizmet Dökümü (e-Devlet SGK Tescil ve Hizmet Dökümü sayfasından alınacak barkotlu belge),
c) GENEL ŞARTLAR (NİTELİKLER) başlığının (ç) maddesinde yer alan mesleki çalışma sürelerini gösteren belgeler. (Mesleki çalışma sürelerinin bilişim personeli olarak geçtiğinin kanıtlanması şarttır. Buna göre; Özel sektörde çalışılan süreler için e-Devlet üzerinden alınacak barkotlu SGK hizmet dökümü, kamu kurumlarında bilişim personeli olarak çalıştığını ve sürelerini gösterecek şekilde ilgili kurumlardan alınacak belge aranacaktır.)
ç) GENEL ŞARTLAR (NİTELİKLER) başlığının (d) maddesinde belirtilen, en az 2 güncel programlama dilini bildiğini ispatlayan belge,
d) Her bir pozisyon için ÖZEL ŞARTLAR’da belirtilen sertifikalar ile tecrübe veya deneyimi gösteren belgeler.
e) Var ise 2022 senesine ait KPSS P-3 belgesi
f) Var ise ÖSYM tarafından yapılan yabancı dil sınavlarından alınmış dil puanına ait belge (Yabancı dil sınav sonuç belgeleri, belge üzerinde geçerlilik süresi belirtilmemiş ise beş yıl süreyle geçerlidir.)
g) Her bir aday sadece bir iş kolu için başvuru yapabilecek.