30 / 04 / 2024

Emsan, Frankfurt Ambiente Fuarı'nda Türkiye'yi temsil etti!

Emsan, Frankfurt Ambiente Fuarı'nda Türkiye'yi temsil etti!

Dünyanın en büyük fuarlarından biri olan Uluslararası Züccaciye Fuarı Ambiente, yaklaşık 5 bin firmanın katılımıyla 10 – 14 Şubat 2012 tarihlerinde Frankfurt/Almanya'da düzenlendi. Türkiye'de 114 firmayla yüksek katılım gösteren ülkelerden biri oldu. Bu f



Mutfak ve ev eşyaları sektörüne yönelik düzenlenen en önemli fuarlardan biri olan ve Türkiye’de düzenlenen Zuchex fuarının katılımcı ve ziyaretçi açısından neredeyse 10 katı büyüklüğünde olan Ambiente fuarı, her yıl olduğu gibi bu yılda züccaciye sektörüne yeni trendler kazandıracak. 2011 yılında gerçekleşen Zuchex fuarı 98 bin metrekarelik alanda 500 firmanın katılımıyla gerçekleşirken; bu yıl düzenlenen Ambiente fuarı ise, 1453 bin metrekarelik alanda yaklaşık 5 bin firmanın katıldığı dev bir organizasyonla gerçekleştirildi.

Her yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenen Uluslararası Ambiante fuarı, züccaciye ve mutfak eşyaları sektörünün ihracatçı, ithalatçı, toptancı ve distribütör firmalarını; yurtiçinden ve yurtdışından alım heyetlerini, zincir mağazaları, toptancıları, perakendecileri ve diğer müşteri gruplarını bir araya getirdi. Sektörün uluslararası düzeydeki en büyük buluşma noktası olan Ambiente fuarı, ürün çeşitliliğini görmek ve son trendleri takip etmek isteyen ziyaretçilerin akınına uğradı

Emsan, Avrupa Ülkelerindeki Bayi Sayısını Artırıyor!
Fuara katılan Emsan Genel Müdürü Uğur Kaymak, her yıl fuara katıldıklarını belirterek, Türkiye'nin bu yıl züccaciye sektöründe büyük gelişme kaydettiğini söyledi. Türkiye'deki bu gelişmeyi Avrupa'dan da beklediklerini söyleyen Kaymak, Türkiye'de beğenilen ürünlerini Avrupa'ya da taşımak istediklerinin altını çizdi. Emsan Genel Müdürü Uğur Kaymak; 2012 yılında bayi sayısını 1100’e çıkaran Emsan’ın, yurtdışı fuar çalışmalarına ağırlık verdiğini belirterek, başarı grafiğini Avrupa’da da yükselteceğini aktardı.  Uğur Kaymak, Uluslararası Ambiente fuarı sayesinde Almanya, Hollanda ve Fransa’da yaşayan Türk tüketicileriyle buluştuklarını ve Emsan’ın Avrupa ülkelerindeki bayilerini artırarak, satış ayağını genişleteceğini belirtti.

Kalite ve şıklığın yanı sıra teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak fonksiyonel ürünler geliştiren Emsan, markalı ürünlerini Ambiente fuarında ziyaretçilerin beğenisine sundu. Çatal bıçak setlerinden, semaver, çaydanlık ve cezve setlerine, porselen yemek takımlarından narenciye sıkacaklarına ve sofra tekstiline kadar çok çeşitli ürün yelpazesine sahip Emsan Ambiente fuarında türk ve yabancı ziyaretçilerine ürünlerini tanıttı.


Geri Dön