Genel

EOS, 3 yılda 300 mağaza hedefliyor

Yerli optikçiler, yüzde 100 yerli marka olan EOS Elegance Optik Shops (EOS) çatısı altında bir araya geldi

Yabancı optik şirketlerin arka arkaya Türkiye'ye yatırım yapmasının ardından, güçlerini birleştiren yerli optikçiler, yüzde 100 yerli marka olan EOS Elegance Optik Shops (EOS) çatısı altında bir araya geldi. EOS projesiyle 6 ay gibi kısa bir sürede 50 mağaza sayısına ulaşıldı. Bu birleşme sonucunda 3 yılda 300 mağaza sayısına, 2.000 çalışana 110 milyon lira ciroya ulaşılması hedefleniyor. Projenin öncüsü Kayatur ve EOS Yönetim Kurulu Başkanı Kazım Ağca, projeye 2008 yılında başladıklarını belirterek şöyle devam etti: '2010 başında Türkiye genelinde 24 Elegance Optik Shops mağazası açtık. Hemen arkasından ailemize katılan 26 üye bayimiz ile yeni anlaştık ve sayımız şimdiden 50 oldu. Hedefimiz bu yılın sonunda 75' in üzerine çıkıp, Türkiye'nin en büyük optik mağazası olmak. Üç yıl içinde 2 binin üzerinde kişiye de istihdam sağlayacağız. Şu anda ilk faaliyete geçen 24 mağazamız şimdiden yüzde 30 büyüdü. Üç yıl sonunda ise, Türki cumhuriyetleri, Ortadoğu ülkeleri ve Avrupa'ya da açılmayı planlıyoruz.'
Akşam