Turizm

Etstur erken rezervasyonla yüzde 61 büyüdü!

Etstur, 2014-2015 erken rezervasyon kampanyasının (ERK) 4'üncü döneminde önceki yılın aynı dönemine oranla yüzde 61'lik artış yakaladı. Etstur Yurtiçi Turlar Direktörü Suat Özbek, bunun tüm zamanların en iyi artış oranı olduğunu söyledi.

Etstur, erken rezervasyonun 4'üncü döneminde geçen yıla oranla satışlarını yüzde 61 artırdı

Etstur, 2014-2015 erken rezervasyon kampanyasının (ERK) 4'üncü döneminde önceki yılın aynı dönemine oranla yüzde 61'lik artış yakaladı. Etstur Yurtiçi Turlar Direktörü Suat Özbek, bunun tüm zamanların en iyi artış oranı olduğunu söyledi. Özbek, "Özellikle dış pazarlardaki bazı dinamiklerin değişmesi ve talepteki düşüş, bu yıl erken rezervasyon döneminde yerli turistin tatilini geçen yıla oranla daha uygun fiyatlarla almasını sağladı" dedi. ERK döneminde en çok tercih edilen destinasyonun Kemer olduğunu vurgulayan Özbek, şunları söyledi: "Kemer'e olan talep geçen yıla oranla yüzde 139 artarken, Belek 57, Side 34, Alanya 24, Seferhisar 211, Marmaris 81, Bodrum 29, Çeşme ise yüzde 28'lik talepte artış yakaladı." 


110 BİN FOTOĞRAF

Etstur'un Erken Rezervasyon kampanyasıyla başlayan Instagram fotoğraf yarışması 3'üncü ve son döneminde 30 çifte Rixos Hotels'te tatil kazandırdı. Sosyal medyada paylaşılan fotoğraf sayısı 110 bine ulaştı.


Sabah