27 / 12 / 2024

Folkart Yapı, Türkiye’nin 50 Konut Markası'nda tek İzmirli!

 Folkart Yapı, Türkiye’nin 50 Konut Markası'nda tek İzmirli!

Ekonomist Dergisi’nin bu yıl ikinci kez düzenlediği “Türkiye’nin 50 Konut Markası…” araştırmasında İzmir’den yine sadece Folkart Yapı çıktı




Ekonomist Dergisi’nin konut alanında markalaşmayı özendirmek için yaptığı anket geçen yıl olduğu gibi 2 binin üzerinde CEO ve üst düzey yöneticiye gönderildi . Gelen 463 yanıt , Türkiye ' nin bugünkü en güçlü konut markalarını ortaya koydu


Ankete katılan 463 CEO ve üst düzey yöneticinin %47.2 si konut edinmeyi düşündüğünü belirtti.  Bunların %56.7 si yatırım amaçlı, %43.3 ü oturum amaçlı konut alacağını söyledi.Bunların yüzde 87 ' si  seçimini markalı konuttan yana yapacağını belirtti. 


Ankete göre önümüzdeki bir yıl içinde konut almayı planlayanların oranı ise yüzde 47 .2 . En çarpıcısı ise " Beğendiğiniz markanın hangi stratejileri sizi etkiliyor ? " sorusuna verilen yanıtlar . Ankete katılanların yüzde 32 si bu soruyu pirim yapan projeler olarak yanıtlıyor . Ankete yanıt veren CEO ve yöneticiler Türkiye ' de marka denebilecek konut projelerini de bu anketle seçiyor.


Geçtiğimiz yıl olduğu gibi Türkiye’nin en güçlü 50 konut markası içinde yer alan Folkart Yapı 2006 yılında Saya Grup (Sancak Yatırım) şirketi olarak İzmir’de kuruldu. İzmir’de A+ Proje eksikliğini görerek yola çıkan Folkart Yapı, Folkart Narlıdere ve FolkartMavişehir projelerinde elde ettiği büyük başarı ile İzmir’in adından en çok söz edilen şirketlerinden biri oldu.


Folkart’ın İzmir’deki 3. Projesi olan FolkartTowers’ın inşaatı yeni kent merkezi olan Bayraklı’da devam ediyor.  2013 yılı sonunda  tamamlanması planlanan kuleler bittiğinde Avrupa’nın en  yüksek 5. ikiz kuleleri olacak.


Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak “Bu yıl da Türkiye’nin 50 konut markası içinde yer almak bizi gururlandırdı. Müşterilerimizin bize duyduğu güven bizi güçlü kılıyor. Bu güvene layık olmak için elimizden geleni yapıyoruz. Müşterilerimize tüm taahhütlerimizi yerine getirmek, teslim tarihlerimizi erken ya da zamanında yapmak, satış sonrası hizmetleri kusursuz sürdürmek titizlikle üzerinde durduğumuz konular.” Dedi.



Geri Dön